جام یادواره شهدای ورزشکار محمودآباد/معرفی قهرمانان کشتی ساحلی مازندران

در پایان یک روز رقابت سخت و فشرده ،برترین های کشتی ساحلی قهرمانی مازندران در محمودآباد معرفی شدند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،این مسابقات با حضور ۲۳۳ کشتی گیر از ۳۰ تیم در سه رده سنی نوجوانان،جوانان و بزرگسالان با نام جام یادواره شهدای ورزشکار محمودآباد در ساحل دارایی این شهرستان برگزار شد.

در بخش تیمی و در رده نوجوانان تیم نور با ۳۹ امتیاز قهرمان شد. نوشهر با ۳۳ امتیاز و بند پی غربی با ۲۶ امتیاز در رده های دوم و سوم جای گرفتند.

تیم‌ نور در رده جوانان با کسب ۵۰ امتیاز سکوی اول را به خود اختصاص داد. ساری و بهنمیر با کسب ۴۰ امتیاز در رده های بعدی قرار گرفتند.

ساری، لاله آباد و گتاب به ترتیب با ۵۵ ، ۵۰ و ۴۵ امتیاز رده های اول تا سوم تیمی رده بزرگسالان را به خود اختصاص دادند.

در بخش انفرادی و در وزن ۶۰ کیلورده نوجوانان امیر محمد پور از لاله آباد قهرمان شد. رضا نبی زاده از زیراب در رده دوم جای گرفت و محمد شمس از قائمشهر و حسن آقا براری از بابلسر، عنوان سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در وزن ۷۰ کیلو فرشاد رحمانی از لاله آباد، عادل رمضانی از جویبار ، عنایت طالبی زاده از بابل و صالح خیاطی از ارطه، مدال های طلا، نقره و برنز مشترک را از آن خود کردند.

پوریا آهنگر صالحانی از نوشهر، ابوالفضل فضل الله زاده از بند پی غربی، امیر محمد کیانی از بهنمیر و محمد کرانی از سیمرغ، سکوهای اول تا سوم را در وزن ۷۰+ کیلو به دست آوردند.

در رده جوانان نیز امیر محمد تسلیمی از ساری قهرمان وزن ۶۰ کیلو شد‌. عرفان فضلی از آمل دوم‌شد و علیرضا بابا تبار‌ از بهنمیر و محمد رضا خادمی از چمستان به صورت مشترک مقام سوم را به دست آوردند.

در وزن ۷۰ کیلو، علی رضا اشکیور از بهنمیر، مدال طلا گرفت. مهدی رمضانی از قائمشهر با شکست مقابل اشکیور، دوم شد. پوریا ملا از عباس آباد و سروش فرمانی از ساری، مشترکا سوم شدند.

عبداله شیخ اعظمی از نور مقام‌ اول وزن ۸۰ کیلو جوانان را به دست آورد.
مهرشاد اکبرزاده از محمودآباددر جایگاه دوم قرار گرفت. علی بابایی از آمل و علی گرجی پور از لاله آباد، سوم شدند و برنز مشترک این وزن را به دست آوردند.

در وزن ۸۰+ کیلو عرفان جعفری از نور طلایی شد. سبحان گل بابا زاده از بابل، مدال نقره این وزن را به دست آورد. امیر رضا حسین زاده از محمودآباد و سبحان ‌اصغری از گتاب مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

پیکار کشتی گیران در وزن ۷۰ کیلو بزرگسالان با قهرمانی علی رحمانی از لاله آباد، پایان یافت. جواد قاری از ساری هم، همت کریمی از بابل و سید مصطفی دامادی از زیراب به طور مشترک مقام‌ سوم را به خود اختصاص دادند.

علی شفیع زاده از ساری در وزن ۸۰ کیلو قهرمان شد. علی رضا صابریان از نوردر رده دوم‌ قرار گرفت. یاسر محمدی از قائمشهر به همراه یاسر فلاح از آمل مدال برنز را به گردن آویختند.

در وزن ۹۰ کیلو، محمد علی تبار از بندپی شرقی به مدال طلا دست یافت. امیر نیک پور از فریدونکنار، نایب قهرمان شد.
سینا عمو پور از فریدونکنار و سعید براری از گتاب به طور مشترک در رده سوم قرار گرفتند.

احمد حبیب نژاد از لاله آباد، سهیل قلی پور ازگتاب، اکبر صفر پور از فریدونکنار و مهدی نعمتیان از گتاب، بر سکوی اول تا سوم وزن ۹۰+ کیلو قرار گرفتند.

گفتنی است نفرات اول تا سوم رقابت های کشتی ساحلی مازندران جهت آماده سازی برای رقابت های کشوری به مرحله ی اول اردوی استانی که در محمودآباد برگزار می شود، دعوت می شوند .