سید کوروش موسوی :بازی بسیار سختی بود و البته ما این را پیش بینی کرده بودیم

صحبت‌های سرمربی نساجی در پایان دیدار امروزش در داربی شمال کشور گفت : هر دو تیم تماشاگرپسند بازی کردند.   به گزارش مازند اسپرت ؛ سیدکوروش موسوی عصر دوشنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و نساجی قائمشهر گفت : کیفیت بازی تیم های فوتبال داماش گیلان و نساجی قائمشهر نیز بالا بود […]

01010صحبت‌های سرمربی نساجی در پایان دیدار امروزش در داربی شمال کشور گفت : هر دو تیم تماشاگرپسند بازی کردند.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ سیدکوروش موسوی عصر دوشنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال داماش گیلان و نساجی قائمشهر گفت : کیفیت بازی تیم های فوتبال داماش گیلان و نساجی قائمشهر نیز بالا بود و هر دو تیم یک بازی تماشاگرپسند را به نمایش گذاشتند . بازی بسیار سختی بود و البته ما این را پیش بینی کرده بودیم که در رشت بازی سختی را باید مقابل تیم داماش گیلان برگزار کنیم چون با توجه به حضور مجید جهانپور به عنوان سرمربی ، این تیم از قدرت خوبی برخوردار است .

در جریان این دیدار و در نیمه اول هر دو تیم خوب بودند و یک بازی برابری را از خود به نمایش گذاشتند و توانستند یک گل نیز به ثمر برسانند اما در نیمه دوم ، هدف ما این بود که با توجه به شرایط جدول به برتری برسیم و هر سه امتیاز را کسب کنیم . با این وجود ، چند موقعیت مناسب گلزنی نیز به دست آوردیم اما در نهایت نتوانستیم از این فرصت ها سود ببریم تا این مسابقه با نتیجه مساوی به پایان برسد که البته این نتیجه نیز عادلانه بود . البته نتیجه مساوی به سود هیچ یک از دو تیم نبود چون با توجه به شرایط موجود ، هر دو تیم داماش گیلان و نساجی قائمشهر به پیروزی و کسب هر سه امتیاز این دیدار فکر می کردند اما در نهایت این بازی با نتیجه مساوی به اتمام رسید .