پیش بازی دیدار خونه به خونه مازندران و آلومینیوم هرمزگان/خونه به خونه به دنبال شاد کردن دل داغ دیده بابلی ها

هفته نهم از از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور روز دوشنبه هفته جاری برگزار می شود که تیم خونه به خونه بابل در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل باید از آلومینیوم هرمزگان میزبانی کند.   به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال دسته اولی خونه به خونه بابل با مربیگری اکبر میثاقیان از […]

2524242424هفته نهم از از سری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال کشور روز دوشنبه هفته جاری برگزار می شود که تیم خونه به خونه بابل در ورزشگاه شهدای هفت تیر بابل باید از آلومینیوم هرمزگان میزبانی کند.

 

به گزارش مازند اسپرت ؛ تیم فوتبال دسته اولی خونه به خونه بابل با مربیگری اکبر میثاقیان از بازیکنان اسبق تیم ملی و سرمربی سابق تیم مس کرمان در هشت بازی گذشته خودش با ۱۴ امتیاز با گل زده کمتر در رده چهارم همسایه تیم ماشین سازی تبریز قرار دارد و برد خانگی و کسب سه امتیاز این تیم را تا رده دوم جدول بالا می برد.


اکبر میثاقیان در صورت برد در این دیدار خانگی در ورزشگاه هفت تیر بابل می تواند امیدوارانه کار خودش را برای بردن یک تیم مازندرانی به لیگ برتر وتحقق آرزوی دیرینه مردم این خطه شمال کشور گام بردارد و پس از ۱۲ سال استان مازندران نیز در لیگ برتر صاحب یک تیم فوتبالی شود.

بابلی ها و مازندرانی ها که این روز ها در غم از دست دادن ” هادی نوروزی ” کاپیتان مازندرانی با تعصب پرسپولیس عزادار هستند ، در این دیدار انتظار زیادی از شاگردان اکبر میثاقیان دارند تا با برد در این دیدار خانگی شادی را به شهر بابل و استان مازندران برگردانند .

در حال حاضر تیم خونه به خونه در جدول رقابت های لیگ دسته اول پس از تیم های فجر سپاسی شیرازو پیکان تهران و ماشین سازی تبریز با تفاضل گل در رده چهارم قرار داد و آلومینیوم هرمزگان نیز با کسب ۹ امتیاز از هشت بازی در رده یازدهم جدول قرار دارد.

2524242424