برانکو: تیم خوبی می بندیم

به گزارش مازنداسپرت، برانکو ایووانکوویچ با اشاره به همکاری مناسب با اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه، افزود: این روزها دوران رکورد اخبار داغ است و به همین دلیل بعضی خبرسازی ها طبیعی است ولی من ضمن تکذیب مطالبی که در روزهای گذشته از قول من منتشر شد، می گویم اینجا (اردوی ترکیه) همه […]

به گزارش مازنداسپرت، برانکو ایووانکوویچ با اشاره به همکاری مناسب با اعضای هیات مدیره و مدیرعامل این باشگاه، افزود: این روزها دوران رکورد اخبار داغ است و به همین دلیل بعضی خبرسازی ها طبیعی است ولی من ضمن تکذیب مطالبی که در روزهای گذشته از قول من منتشر شد، می گویم اینجا (اردوی ترکیه) همه چیز خوب است.

وی افزود: انگیزه و رضایت بالا است و با هیأت مدیره و مدیر عامل همکاری خوبی برای بستن تیمی خوب داریم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از شرایط اردو و انگیزه بسیار بالای بچه ها خوشحال هستم، ادامه داد: ما همه انگیزه مضاعفی برای ادامه کار پیدا کرده ایم.

برانکو درباره برنامه های آماده سازی تیمش در اردوی ترکیه تصریح کرد: در این اردو اهداف مشخصی را دنبال می کنیم که شرایط برای تحقق آنها مهیا است.

وی هدف از برگزاری این اردو را قبل از هر چیز با هم بودن بازیکنان درکنار یکدیگر خواند و افزود: در ادامه حداکثر شرایط مطلوب را برای تمرین و ارتقای روحی، بدنی و فنی تیم ایجاد خواهیم کرد، خوشبختانه وقت کافی برای تمرین داریم و به همین مقدار هم زمان برای استراحت بازیکنان وجود دارد. همچنین می توانیم شرایطی ایده آل از نظر پزشکی و تغذیه ایجاد کنیم.

برانکو ادامه داد: همچنین در این اردو به دنبال چند بازیکن جدید نیز هستیم و شرایط را به گونه ای فراهم خواهیم کرد آن ها هر چه سریعتر با نفرات قدیمی تر هماهنگ و آشنا شوند.

وی درباره دیدارهای تدارکاتی تیمش دراین اردو نیز گفت: سه بازی تدارکاتی هم انجام می دهیم که نقش مهمی در آماده سازی تیم خواهد داشت.

وی درباره تازه ترین وضعیت جسمی بازیکنان اظهارداشت: شرایط همه بچه ها خوب است احمد نورالهی دوره بازیابی خود را طی می کند، همه سالم هستند و فقط لوکا ماریچ دچار آسیب دیدگی مختصری شد اما او نیز به قدری میل و انگیزه برای تمرین دارد که مجبور می شوم او را به زور از تمرین بیرون کنم تا استراحت کند.

سرمربی پرسپولیس درخصوص بعضی از حواشی پیش آمده به دلیل انتشار نقل قول های منتسب به او نسبت به مسوولان باشگاه و هواداران، تصریح کرد: الان زمانی از فصل فوتبال است که اخبار به اندازه کافی نیست. در واقع خبرهای داغ وجود ندارد یا اینکه کم است، بازار اخبار راکد است و در این شرایط طبیعی است که بعضی رسانه ها دنبال خبرسازی باشند اما به طور قطع چنین مواردی نمی تواند تمرکز و انگیزه تیم پرسپولیس را از بین ببرد.

برانکو درباره شائبه هایی درباره مشکل بین گروه مدیریتی و فنی نیز گفت: این موارد هم از همان تفکرات خبرسازی ناشی می شود. من ضمن آنکه آن مطالب نقل شده را تکذیب می کنم، می گویم همکاری خوبی با هیأت مدیره، بویژه مدیر عامل داریم. من، مدیر عامل و دیگر مسوولان و کارکنان باشگاه که شبانه روز در باشگاه زحمت می کشند، به دنبال آن هستیم که به بهترین نحو ممکن، تیم خوبی را برای فصل آینده ببندیم./ایرنا