کارگاه آموزشی فوتسال با حضور مدرسانی از اسپانیا و روسیه در تهران برگزار می‌شود

اوایل آذرماه کارگاه آموزشی با حضور مدرسانی از کشورهای اسپانیا، هند و روسیه در تهران برگزار خواهد شد. به گزارش مازند اسپرت ؛عباس ترابیان درخصوص برگزاری کنگره AFC اظهارداشت: مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا ایران را به عنوان کشور نمونه برای فوتسال حرفه‌ای (فوتسال لایسنسینگ) انتخاب کردند که به همین منظور طی روزهای دوم تا چهارم […]

اوایل آذرماه کارگاه آموزشی با حضور مدرسانی از کشورهای اسپانیا، هند و روسیه در تهران برگزار خواهد شد.

خبرگزاری فارس: کارگاه آموزشی فوتسال با حضور مدرسانی از اسپانیا و روسیه در تهران برگزار می‌شود

به گزارش مازند اسپرت ؛عباس ترابیان درخصوص برگزاری کنگره AFC اظهارداشت: مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا ایران را به عنوان کشور نمونه برای فوتسال حرفه‌ای (فوتسال لایسنسینگ) انتخاب کردند که به همین منظور طی روزهای دوم تا چهارم آذرماه کنگره‌ای با حضور ۳ مدرس از ۳ کشور دنیا برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: خسوس کالوریا از کشور اسپانیا، السکاندر هوخوتوکوف از روسیه و محمدجان از هند به همراه تارقلی‌زاده رئیس بخش توسعه فوتسال AFC است در این نشست صحبت‌های خود را انجام خواهند داد.

رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی افزود: این مدرسین اول آذرماه وارد ایران می‌شوند و از ۲ آذر کارگاه‌های آموزشی خود را در هتل المپیک آغاز می‌کنند، روز اول مخصوص مسئولین استانهای فعال در فوتسال و مسئولان کمیته فوتسال و سایر افراد مرتبط با این رشته است. در روز دوم و سوم بیشتر در مورد باشگاه‌داری حرفه‌ای و مسائل مرتبط با عوامل اجرایی تیم صحبت می‌شود.این کارگاه بسیار مفید و خوب خواهد بود و امیدواریم که باشگاه‌ها به نحو احسن از آنها استفاده کنند.