مهاجم صربستانی: بندهایی از قرارداد پیشنهادی باشگاه پرسپولیس را قبول ندارم

به گزارش مازنداسپرت آندره کالدروویچ با بیان اینکه مذاکرات خوبی با مسوولان باشگاه پرسپولیس داشتم اما بندهایی از این قرارداد را قبول ندارم، افزود: چنانچه مسوولان باشگاه این مشکلات را برطرف کنند، بار دیگر سرمیز مذاکره خواهم نشست و به این تیم اضافه خواهم شد. سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز در این خصوص گفت: هنوز جذب […]

به گزارش مازنداسپرت آندره کالدروویچ با بیان اینکه مذاکرات خوبی با مسوولان باشگاه پرسپولیس داشتم اما بندهایی از این قرارداد را قبول ندارم، افزود: چنانچه مسوولان باشگاه این مشکلات را برطرف کنند، بار دیگر سرمیز مذاکره خواهم نشست و به این تیم اضافه خواهم شد.

سرپرست باشگاه پرسپولیس نیز در این خصوص گفت: هنوز جذب مهاجم صرب به پایان نرسیده است و مشکلاتی باقی است.

علی اکبر طاهری ادامه داد: ظرف چند روز آینده با این بازیکن بر سر یک میز خواهیم نشست و سعی خواهیم کرد مشکلات را برطرف کنیم.

وی در ادامه از نمایندگان رسانه های جمعی و گروهی درخواست کرد: اخبار صحیح و درست را انتشار دهند و از شایعه سازی پرهیز کنند.

وحید حیدریه که با تیم پرسپولیس قرارداد سه ساله امضا کرده است در باشگاه حاضر شد و به خبرنگاران گفت: با فکر باز به پرسپولیس آمدم، انتخابم درست بوده امیدوارم حضورم در پرسپولیس باعث تقویت این تیم و موفقیت پرسپولیس شود.

وی ادامه داد: من از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس خوشحالم و امیدوارم با بازی های خوب و کسب نتایج مطلوب دل هواداران را شاد کنیم.

حیدریه پس فردا به ترکیه رفته و در تمرینات این تیم شرکت خواهد کرد.

علیرضا امامی فر مربی سابق پرسپولیس که برای دریافت مطالباتش به باشگاه آمده بود با دست خالی باشگاه را ترک کرد./ایرنا