امیری: مذاکره با برونو سزار منتفی نشده است

به گزارش مازنداسپرت بهرام امیری عصر سه شنبه  در پاسخ به این سئوال که گفته می شود جذب برونو سزار با نظر کادر فنی استقلال لغو شده است، اظهار کرد: جذب این بازیکن منتفی نشده بلکه در حال بررسی شرایط وی هستیم زیرا می خواهند این بازیکن را به صورت قرضی به استقلال بدهند و […]

به گزارش مازنداسپرت بهرام امیری عصر سه شنبه  در پاسخ به این سئوال که گفته می شود جذب برونو سزار با نظر کادر فنی استقلال لغو شده است، اظهار کرد: جذب این بازیکن منتفی نشده بلکه در حال بررسی شرایط وی هستیم زیرا می خواهند این بازیکن را به صورت قرضی به استقلال بدهند و باید شرایط اش را بیشتر بررسی کنیم.

مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه استقلال تهران اضافه کرد: در یکی از پست ها نیز با یک بازیکن ایرانی در حال مذاکره هستیم که بعد از نهایی شدن نام وی را اعلام خواهیم کرد.

بهرامی گفت: در مجموع فعلا مذاکره با برونو سزار و یک بازیکن ایرانی را در دستور کار داریم.

این مقام مسئول در باشگاه استقلال تهران درباره آخرین وضعیت یعقوب کریمی نیز افزود: کریمی برای ارایه رضایت نامه خود به باشگاه، تا آخر امشب مهلت دارد. اگر شرایط حضوری وی در استقلال فراهم نشود، با گزینه دیگری در این پست مذاکره می کنیم.

تیم استقلال تهران خود را برای حضور در پانزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور که از هشتم مردادماه آغاز می شود، آماده می کند./ایرنا