ولسیانی: می‌خواهند تمرکز را از تیم ما بگیرند

هافبک تدافعی تیم فوتبال ذوب آهن گفت: برخی سعی دارند پیش از دیدار برگشت مقابل استقلال تمرکز ذوب آهن را بگیرند که باید به آنها گفت ذوب آهن حرفه ای است و اسیر این کارها نمی شود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،

گیورگی ولسیانی در ارتباط با بازی تیمش در بازی رفت عنوان کرد: بازی از کلاس خوبی برخوردار بود و ما توانستیم با تمرکز تا پایان بازی به موفقیت دست یابیم. البته همانجا و در کنفرانس خبری بعد از مسابقه هم گفتم که ما تنها در نیمه اول موفق بوده ایم و حالا باید در نیمه دوم از دست آورد خود دفاع و برای کامل کردن موفقیتمان تلاش کنیم.

هافبک تیم فوتبال ذوب آهن در واکنش به این موضوع که از او مصاحبه ای ساختگی را منتشر ساخته اند و حاشیه سازی کرده اند نیز گفت: متاسفانه با خبر شده ام عده ای یک روز بعد از بازی مقابل تیم استقلال از من مصاحبه ای ساختگی را منتشر کرده اند که این کار خلاف اصول حرفه ای و دروغین است.

وی ادامه داد: من در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی با استقلال به عنوان مرد برتر میدان حضور یافتم و حرفهایم را زدم. نمی دانم چه کسانی و با چه اهدافی اینجا یک روز بعد و بدون اینکه من هیچ مصاحبه ای انجام داده باشم برای حاشیه سازی به ساخت مصاحبه تخیلی روی می آورند که این شرم آور است.

ولسیانی در پایان تاکید کرد: البته من و همه هم تیمی هایم اهداف این کارها را می دانیم و اسیر این جوسازی ها نخواهیم شد. ما باید با نهایت توان تلاش کنیم و تنها بر روی هدفی که داریم تمرکز خواهیم نمود.