دلیری، یگانگی ومسچی تولد ۲۴ سالگی محمد رضا فهیمی را در کنار او جشن گرفتند + عکس

آنهایی که ورزش مازندران و پیرامون آن را می شناسند، با نام محمد رضا فهمیی هم آشنا هستند. به گزارش مازند اسپرت ؛ او همانی است که ۱۴ سال پیش وقتی که قصد داشت برای تماشای بازی تیم محبوبش پرسپولیس برابر شموشک نوشهر به ورزشگاه شهید متقی ساری برود در یک سانحه ی دلخراش رانندگی […]

آنهایی که ورزش مازندران و پیرامون آن را می شناسند، با نام محمد رضا فهمیی هم آشنا هستند.

به گزارش مازند اسپرت ؛ او همانی است که ۱۴ سال پیش وقتی که قصد داشت برای تماشای بازی تیم محبوبش پرسپولیس برابر شموشک نوشهر به ورزشگاه شهید متقی ساری برود در یک سانحه ی دلخراش رانندگی آسیبی شدید دیده و حالا تک تک آن روزها را روی تخت بیمارستان امام ساری گذرانده است.

فهیمی نازنین و دوست داشتنی با صبوری اینهمه سال رنج را تحمل کرده و بی گلایه همچنان طرفدار پرسپولیس است و تمام دلخوشی هایش معطوف به ورزش و قهرمانان آن، خاصه در مازندران می باشد.

در یک اقدام شایسته و ارزشمند رضا مسچی یار صمیمی ورزش استان و مسئول کمیته قهرمانان ورزش مازندران در سالروز تولد فهیمی به همراه حسین دلیری رئیس پهلوان صفت اداره ورزش و جوانان ساری و علی یگانگی رئیس موفق هیات اتومبیلرانی و موتورسواری استان بر بالینش رفتند و برایش کیک تولد و کادو خریدند تا محمدرضا دقایقی شاد داشته باشد.

در این جشن تولد مختصر محمد رضا فهیمی جشن ۲۴ سالگی خود را گرفت.

از این بزرگان ممنون هستیم که محمد رضا را فراموش نکردند به ویژه از مسچی که یاوری بی ادعا برای ورزشی هاست.

 

sddd