نامساعد بودن مکان تمرین اسکواش‌بازان در میاندورود مازندران

رئیس هیئت اسکواش مازندران از نامساعد بودن مکان تمرین اسکواش‌بازان در میاندورود و روستای بادله خبر داد.   به گزارش مازند اسپرت ، بهمن صفری طی بازدید از عملیات اجرایی تنها مرکز اسکواش روستایی کشور در شهرستان میاندورود بیان کرد: این هیئت وضعیت نامطلوبی دارد باید برای شرایط موجود آن تاسف خورد. وی افزود: در […]

رئیس هیئت اسکواش مازندران از نامساعد بودن مکان تمرین اسکواش‌بازان در میاندورود و روستای بادله خبر داد.

 

به گزارش مازند اسپرت ، بهمن صفری طی بازدید از عملیات اجرایی تنها مرکز اسکواش روستایی کشور در شهرستان میاندورود بیان کرد: این هیئت وضعیت نامطلوبی دارد باید برای شرایط موجود آن تاسف خورد.

وی افزود: در بازدید از وضعیت محل تمرین اسکواش‌بازان در بادله متاسف شدیم زیرا حق ورزشکاران مازندرانی نیست که در اماکن غیراستاندارد ورزش کنند.

رئیس هیئت اسکواش مازندران درخواست کرد: مسئولان روستای بادله نیازهای ورزشی خود در زمینه اسکواش را به صورت مکتوب به مسئولان استانی اعلام کنند.

این مسئول یادآور شد: از محل جدید احداث خانه اسکواش با حضور رئیس هیئت اسکواش میاندورود بازدید داشتم و درخواست دارم تا همه اسناد و موافقت‌نامه‌های لازم به دفتر استان ارسال شود تا با رایزنی از طریق شهردار و فرماندار میاندورود پس از مذاکرات لازم با نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس نسبت به ساخت کورت شیشه‌ای به صورت فاز به فاز اقدام شود.

صفری گفت: ورزش اسکواش نباید در مازندران و میاندورود تک‌قطبی باشد و باید در دیگر مناطق این شهرستان فعالیت گسترش یابد.