با نفت آسیایی بیشتر آشنا شوید

تیم فوتبال نفت‌تهران با استخدام جلال حسینی ترکیب خود را برای حضور در رقابت های لیگ و آسیایی کامل کرد.     به گزارش “مازنداسپرت“، نفت یحتمل پرستاره ترین تیم این فصل لیگ‌برتر فوتبال ماست. برای آشنایی با ترکیب احتمالی نفت در فصل آینده کار دشواری پیش رو نداریم. نفت در خط دروازه از علیرضا […]

تیم فوتبال نفت‌تهران با استخدام جلال حسینی ترکیب خود را برای حضور در رقابت های لیگ و آسیایی کامل کرد.

 

 

به گزارش “مازنداسپرت“، نفت یحتمل پرستاره ترین تیم این فصل لیگ‌برتر فوتبال ماست. برای آشنایی با ترکیب احتمالی نفت در فصل آینده کار دشواری پیش رو نداریم.

نفت در خط دروازه از علیرضا بیرانوند گلر ملی‌پوش خود استفاده می‌ کند. آنها همچنین در خط دفاعی سیدجلال حسینی و کارلوس سانتوس را به عنوان زوج دفاعی و وحید حمدی‌نژاد‌ (دفاع چپ) و سعید لطفی و مهدی شیری (دفاع راست) در اختیار دارند.

علیرضا منصوریان در خط هافبک انتخاب های متنوعی دارد؛ از سیامک کوروشی و علیرضا عزتی و رضا علیاری به عنوان هافبک دفاعی و ایمان مبعلی به عنوان هافبک طراح. آنها پیام صادقیان را به عنوان مهاجم سایه و وحید امیری (وینگر چپ) و مهدی مومنی را به عنوان وینگر راست استفاده خواهند کرد.

در خط حمله نیز آلویز نونگ مرد تمام کننده این تیم خواهد بود. تازه ارسلان مطهری مهاجم تاثیرگذار این تیم هم دیگر چهره ای است که می‌ تواند در جمع ۱۱ نفر اول حضور داشته باشد. قبول کنید که ترکیب نفت فوق العاده است و بالانس خوبی هم دارد. تیمی که می‌ تواند مدعی اول کسب قهرمانی هم باشد.

نفتی ها به جز مردان فوق که کفه آنها را در رقابت با سایر تیم های لیگ نسبتا سنگین می‌ کند، بهره مند از حضور بازیکنانی است که می‌ توانند در مواقع لزوم آنها را کامل کنند. بازیکنانی مثل وحید شیخ ویسی و علی محسن زاده در دروازه، عیسی آل کثیر آقای گل لیگ دسته اول، سعید لطفی، میثم جودکی، علی قربانی، آرش رضاوند و … که تیم نفت را ابتدا برای حضور موفق در مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان و مقام قهرمانی در لیگ‌برتر همراهی می‌ کنند.

منبع:ورزش۳