گزارش تصویری دیدار پیشکسوتان بابلسر و پیشکسوتان استقلال تهران در فینال تورنمنت چهارجانبه

با پایان تورنمنت چهارجانبه بابلسر استقلال تهران با غلبه بر میزبان قهرمان شد و بشیکتاش با برد برابر رسانه ورزش عنوان سومی را از آن خود کرد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دومین روز و آخرین روز از تورنمنت چهارجانبه بابلسر عصر امروز برگزار شد و در نهایت تیم های اول تا چهارم این رقابت ها مشخص شد.

مسابقات فوتبال چهارجانبه پیشکسوتان، یادواره شهدای بابلسر و مدافع حرم شهرستان که از روز گذشته با حضور تیم‌های رسانه ورزش، پیشکسوتان استقلال تهران، بشیکتاش ترکیه و پیشکسوتان بابلسر با همت اداره ورزش و جوانان بابلسر و هیات فوتبال این شهرستان و تلاش های بی دریغ شخص مهرداد عاشوری از پیشکسوتان پرتلاش این شهرستان برگزار شده بود، امروز با قهرمانی پیشکسوتان استقلال تهران به کار خود پایان داد.

در دیدار فینال این رقابت ها عصر امروز دو تیم پیشکسوتان بابلسر و پیشکسوتان استقلال تهران در ورزشگاه شهید علیزاده شهرستان بابلسر به مصاف هم رفتند.

در این دیدار بابلسری علی رغم ارائه نمایشی خوب موفق نشدند حریف صاحب نام خود را شکست دهند و در نهایت با یک گل مغلوب استقلالی ها شدند. تک گل استقلالی ها توسط هادی شکوری ای به ثمر رسیده شد که هم اکنون در لیگ دسته یک فوتبال کشور با آماده ترین شرایط جسمانی مشغول به فعالیت می باشد.

استقلالی ها با برد برابر میزبان موفق شد عنوان قهرمانی این رقابت ها را از آن خود کند و پیشکسوتان بابلسر به عنوان دومی این مسابقات بسنده کرد.