گزارش تصویری برتری خونه به خونه بابل در زمین راه آهن

تیم خونه به خونه بابل موفق شد در دیدار این هفته‌اش مقابل راه‌آهن ته جدولی و سقوط کرده، با ۳ گل به پیروزی برسد و سه امتیاز شیرین خارج از خانه را به حساب خود واریز کند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم خونه به خونه بابل موفق شد در دیدار این هفته‌اش مقابل راه‌آهن ته جدولی و سقوط کرده، با ۳ گل به پیروزی برسد و سه امتیاز شیرین خارج از خانه را به حساب خود واریز کند.

روح‌الله باقری، رضا معقولی و هادی خیری گل‌های خونه به خونه را در این دیدار به ثمر رساندند. شاگردان اسکوچیچ با این پیروزی به یک قدمی صدر جدول رسیدند و با ۵۴ امتیاز در رده دوم جای گرفتند. خونه به خونه با حفظ این روند می‌تواند در پایان لیگ جشن صعود به لیگ برتر را در بابل برپا کند.

نهم فروردین با برتری نمایندگان مازندران مقابل تیم‌های تهرانی خاتمه یافت و هر دو تیم خونه به خونه و نساجی رفته رفته خود را آماده صعود به لیگ برتر می‌کنند و در دوئل‌های پایانی لیگ یک به‌دنبال کسب نتایج قاطع هستند.

عدم کسب نتیجه در هر دیدار به معنای جدا شدن از کورس صعود است و کوچک‌ترین لغزشی برای هر تیم پرونده‌ی صعود را می‌بندد.

پنج فینال مهیج و حساس دیگر در انتظار نساجی و خونه به خونه است و  باید دید نماینده‌ای از استان مازندران در فصل آینده‌ی لیگ برتر حضور خواهد داشت یا خیر؟