دوئل کروات‌ها در بابل / نفس گرم خونه به خونه بیخ گوش نفتی‌ها !

آخرین جدال بابلی‌ها در سال ۹۶ با گل‌گهر سیرجان در خانه برگزار می‌شود و در صورت برد در این دیدار به یک‌قدمی صدر جدول می‌رسند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،تیم فوتبال خونه به خونه مازندران عصر فردا در دیداری خانگی باید به مصاف تیم گل‌گهر سیرجان برود.

این دیدار که آخرین جدال بابلی‌ها در سال ۹۶ محسوب می‌شود، از حساسیت بالایی برخوردار است.

خونه به خونه در صورت برتری در این دیدار می‌تواند به یک‌قدمی صدر جدول برسد و عیدی خوبی به هواداران خود و فوتبال‌دوستان مازندرانی بدهد.

دراگان اسکوچیچ که تیم متحول شده‌ی خونه به خونه را تحویل گرفت، به روند موفقیت این تیم ادامه داد و تحفه نکونام را غنیمت شمرد؛ به گونه‌ای که هم شرایط مطلوبی در جدول لیگ یک دارد و هم یک پای فینال جام حذفی است.

در طرف مقابل، دیگر همتای دراگان، هموطنش وینگو بگوویچ قرار دارد.

شاگردان وینگو در میانه‌های جدول حضور دارند و در خطر سقوط نیستند و شانس صعودشان هم دیگر رنگی ندارد و این بدین معنی است که با خیال آسوده‌تری فوتبال می‌کنند. این موضوع به‌شدت برای خونه به خونه مضر است و نشان از حساسیت بالای دیدار فردا دارد.

گفتنی است که قضاوت این دیدار بر عهده حسن اکرمی؛ داور ۳۳ ساله و گنبدی فوتبال کشورمان است. همچنین یعقوب سخندان، یوسف مغروری و عباس مهدی‌زاده در قضاوت این دیدار به او کمک می‌کنند.

ضمنا علی‌اکبر جهانی به‌عنوان ناظر در دیدار فردا حضور خواهد داشت. این دیدار از ساعت ۱۵ عصر دوشنبه ۲۸ اسفند در ورزشگاه هفتم تیر بابل برگزار خواهد شد./فارس