بازيكن كاله كار احساسي و نادرست كرد /بزرگترها هم بجاي وساطت بيشتر به این درگیری ها دامن زدند!

بازیکن تیم ساری ۲۱ صحبت های جالبی در مورد درگیری های بازی با کاله گفت .

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،دیدار دو تیم كاله آمل و ساری ۲۱ كه  در شهر ساری برگزار شد و حاشیه‌های زیادی به همراه داشت به دلیل درگیری ها و اتفافات عجیب بازی دربی به سراغ یکی از بازیکنان ساری رفتیم و با او در این خصوص به گفتگو پرداختیم که در ادامه میخوانید

در مورد بازی  دیروز بگید چیشید که  درگیری آغاز شد ؟

خب داستان قطع شدن بازي  را كه همه ميدانند.هيچكسی توهين كردن را نميپسندد، ولي من از سال ٨٨ كه دارم حرفه اي بازي ميكنم در خيلي از سالن هاي واليبال رفتم كه بهم توهين شده ، به تيمم توهين شده ولي نهايت كاري كه ناظر بازي كرده یک گزارشی بوه که نوشته!!

 نمونه اش بازي پيكان و اروميه كه ديگه مثال واضحي است. اما در این بازی داور پايين آمد و ناظر بازي هم سريع تيم كاله را خارج كرد ، البته اين درست است و قانون همينه ولي اي كاش هميشه اجرا شود !

اما بعد از آن وقفه ، بازي دیگر توهينی نداشت اما ماجراي بعد بازي داستان ديگه اي داشت .

ما با بازيكناي كاله دوستيم و چندين سال است كه همديگر را ميشناسيم. اصلا مشكلي هم با هم نداريم اما حواشي بازی به نظرم روي احساسي عمل كردن يكي از بازيكناي كاله ( رضا صفایی )  پيش آمد كه اصلا لزومي نداشت چنين كاري انجام شود!

بعد از بازي رفتار حرفه اي اين بود كه برن داخل رختكن و همه چيز به خير تمام شود نه اينكه با تماشاگر درگير شوند و آن داستان ها پيش بياید . متاسفانه بزرگترها هم بجاي وساطت بيشتر به این درگیری ها دامن زدند!

 

یعنی  منظورتون  اینه درگیری را  بازیکن   مورد نظر  کاله آغاز کرد؟

بله چون آموزش رفتار حرفه اي در ورزش  این را می گوید كه حتي اگه توهينم شنيدي به تماشاگر واكنش نشون نده ولي بازيكن كاله يه كار احساسي و نادرست كرد كه همه چی را شروع كرد!

سرپرست  تیم کاله در مصاحبه ایی گفت  که بازیکنان و لیدرهای تیم به بازیکنان ما حمله کردند آیا  درسته ؟

نه هيچ بازيكني از ما درگير نشد!

ببينيد يه موضوع خيلي ساده اينجا است، اينكه بعد از اتمام بازي دوتا تيم دست دادن و هيچ مشكلي نبود که  سندش  عکس هایی است که شما  گرفتید. پس همه چيز بعد از تمام شدن بازي و لحظه ورود كاله به رختكن شروع شد.حالا رفتار حرفه اي اين را ميگوید كه اگر ورودي رختكن نا امن است ميتوانند از نيروي انتظامي بخواهند كه امنيت ايجاد کنند نه اينكه خودشانم بيشتر تحريك كنند.بازي رفت ما بدتر از اين حرفارو شنيديم و بدترین  فحش ها  نصیب  ما شد  ولي درگيري ایجاد نشد.

بينيد الان با توجه به وضعيتي كه ايجاد شده به نظرم نبايد به اين مسائل دامن زده شود وگرنه خيلي اتفاقا هست كه صورت واقعي ماجرا را روشن ميكند، ولي آن چيزي كه به صلاح واليبال مازندران و ورزش واليبال هست اينه كه با بزرگتري كردن و اخلاق مداري اين اتفاق بد را فراموش كنيم و از سال بعد با فرهنگ سازي درست شاهد تكرار اين موارد نباشيم.

 

سوال پایانی  آخر  بازی  خیلی ناراحت به نظر میرسیدی .. به صورت  کوتاه  چرا  والیبال ساری به این وضع درآمده!؟ مشکل از کجاست ؟

بله نه من همه بازيكنان همين وضعيت را دارن، شما ميپرسيد مشكل از كجاست من ميگم جايي را بگيد كه مشكل نباشه!!

 واقعا امسال سخت ترين سال ورزشي واسمون بود اميدوارم مسئولين شهر ساري وقتي از اول ميخوان اقدامي انجام بدهند به زندگي و خانواده و آینده اين ورزشكارا بيشتر فكر كنند.

فلسفه تيم ورزشي دادن در یک  شهر ايجاد نشاط برای تماشاگران و مردم آن شهر است که ارزش دارد . الان كه ساري اين تيم را دارد يك ميليارد واسه شادي مردمش هزينه کند تا اينجوري ناراحت از سالن بيرون نروند