عروسی به کوچه اسکوچیچ هم رسید/ فولاد طعم برد را چشید!

عروسی به کوچه اسکوچیچ هم رسید/ فولاد طعم برد را چشید! ورزش > لیگ برتر – در آخرین دیدار هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر، فولاد و سیاه‌جامگان به مصاف هم رفتند. به گزارش مازند اسپرت ؛فولاد خوزستان و سیاه‌جامگان در ورزشگاه غدیر شهر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک گه شاگردان اسکویچ […]

عروسی به کوچه اسکوچیچ هم رسید/ فولاد طعم برد را چشید!

ورزش > لیگ برتر – در آخرین دیدار هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر، فولاد و سیاه‌جامگان به مصاف هم رفتند.

به گزارش مازند اسپرت ؛فولاد خوزستان و سیاه‌جامگان در ورزشگاه غدیر شهر اهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری یک گه شاگردان اسکویچ به پایان رسید.

این دیدار برای اسکوچیچ بسیار مهم بود تا بعد از مدت‌ها ناکامی در کسب ۳ امتیاز، بالاخره به پیروزی برسند. شاگردان فرهاد کاظمی هم که هفته گذشته به پرسپولیس باخته بودند، انگیزه زیادی داشتند تا از فولاد بدون برد، امتیاز بگیرد.

بازی با نتیجه بدون گل در حال پیگیری بود و حملات پردامنه دو تیم به خصوص فولادی‌ها، راه به جایی نمی‌برد. تا این که در نهایت کار تیمی بازیکنان فولاد و نفوذ انصاری و پاس عالی او به چاگو باعث فرو ریختن دروزاه محسن فروزان شد.

فولاد با این پیروزی یک بر صفر، یک پل در جدول صعود کرد اما هنوز کار سختی برای فرار از شرایط بحرانی خود دارد.

سیاه‌جامگان هم با تغییر مربی باز هم به نتیجه نرسیده و معلوم نیست مدیران عجول این تیم باز هم دست به تغییر مربی خواهند زد یا خیر.