چهار تیم نهایی امروز مشخص خواهندشد/مازندران میزبان تورنمنت بین اللملی با حضور سه تیم خارجی !

مسابقات آزاد فوتبال ساحلی استان مازندران بمناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حال برگزاری می باشد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اولین دوره مسابقات آزاد فوتبال ساحلی استان مازندران بمناسبت سی و هشتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران توسط هیات فوتبال استان مازندران و با همکاری باشگاه شهریار ساری در مجموعه ورزشی داراب شهر ساری در حال برگزاری است.

حسن کیومرثی مسئول کمیته فوتبال ساحلی در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت: این مسابقات با شرکت ۱۶ تیم به صورت حذفی در حال برگزاری است‌.
وی ادامه داد: با اعلام فراخوانی که از سوی هیات فوتبال صورت گرفت، بالغ بر بيست تيم از سراسر استان در این جام شركت كردند.
کیومرثی از برگزاری تورنمنت بین المللی خبر داد و افزود :در این هفته از فدراسیون جهت بازدید مجمع ورزشی داراب و هتل سالاردره بازدیدی بعمل آمد تا در اردیبهشت ماه سال آینده، میزبان تورنمت بین اللملی با شرکت ۳ تیم خارجی و به همراه تیم شهریار باشیم.

افشین امیدی سرمربی تیم لیگ برتری شهریار ساری که این فصل به همراه شهریار، نایب قهرمان لیگ شد در حاشیه دیدار رسانه ورزش مازندران و بریانی قائمشهر، در خصوص برگزاری این مسابقات اظهار داشت : اين مسابقات با همت كميته فوتبال ساحلي هیات فوتبال استان مازندران و تلاش های شخص آقاي كيومرثي و همچنین با همکاری باشگاه شهريار برگزار گردید.

وی ادامه داد : تعداد ٢٥٠ شركت كننده در اين مسابقات حضور بعمل رساندند كه این اتفاق در تاريخ مازندران بي سابقه بوده است که جایی بسی خوشحالی دارد.

امیدی در خصوص برگزاری این جام در روزهای سرد زمستان، گفت:در این چند روزه، بدليل شرايط بد جوي و تعداد تيمها، بازيها بصورت تك حذفي و در روزهاي آفتابي برگزار شده است که روز چهارشنبه ۲۰ دی چهار تيم صعود كننده به مرحله نهایی مشخص خواهند شد.

سرمربی شهریار ساری از استعدادیابی و شناسایی بازیکنان مستعد در این رقابت ها خبر داد و بیان داشت:یکی از اهداف مهم ما در برگزاری این مسابقات، استعداديابي و شناسایی بازیکنان توانمند بود تا بتوانیم از این استعداد ها در فصل آینده لیگ برتر استفاده کنیم.