برتری پرگل خونه به خونه مازندران مقابل کاسپین امیرآباد بهشهر

تیم فوتبال خونه به خونه مازندران در دیداری تدارکاتی مقابل کاسپین امیرآباد بهشهر به برتری پرگل دست یافت

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،کاسپین امیرآباد بهشهر پس از خرید امتیاز شموشک مازندران برای دیداری تدارکاتی به ورزشگاه زیارکلا آمد و با هدایت عزت نوروزی، مربی سابق تراکتورسازی تبریز مقابل شاگردان جواد نکونام قرار گرفت و با نتیجه پرگل ۴ بر ۰ شکست خورد.

گل های این دیدار را مجتبی رمضانی در دقیقه ۲۲ از روی نقطه پنالتی، حمید کاظمی در دقایق ۵۰ و ۵۶ و رضا آقابابایی در دقیقه ۷۰ به ثمر رساندند.

جواد نکونام در این دیدار برای محک زدن بازیکنانش در هر نیمه تیمش را با ترکیبی متفاوت وارد میدان کرد‌.

خونه به خونه در طول ۹۰ دقیقه این دیدار یک بازی هجومی و یک طرفه را به نمایش گذاشت و دستورات تاکتیکی نکونام به خوبی از سوی بازیکنان اجرا شد.

? شرح گل ها و دقایق حساس بازی:

♦️ دقیقه ۲۲:
درگیری هوایی بابامحمدی و دفاع حریف روی پرتاب اوت منصوریان برخورد توپ به دست مدافع حریف و اعلام ضربه پنالتی از سوی داور را در پی داشت تا مجتبی رمضانی از روی نقطه پنالتی گل اول این دیدار را به ثمر برساند.

♦️ دقیقه ۳۰:
سجاد آشوری طی پاس رضا معقولی با دروازبان حریف تک با تک شد و گلزنی کرد که توسط داور آفساید اعلام شد.

♦️دقیقه ۴۱
موقعیت خطرناک برای مهاجم حریف که توسط میررسول حسینی دفع شد.

♦️دقیقه ۵۰
سانتر سید مصطفی هاشمی روی دروازه حریف را حمید کاظمی با ضربه بغل پا به گل دوم خونه به خونه تبدیل کرد.

♦️دقیقه ۵۶:
مهدی خیری با پاس زیبای خود حمید کاظمی را در موقعیت تک با تک با دروازبان حریف قرار داد و مهاجم خونه به خونه با ضربه چیپ توپ را از روی دستان دروازه بان کلسپین به گل دوم خود و سوم خونه به خونه تبدیل کرد.

♦️دقیقه ۷۰
مهدی خیری این بار با پاس خود رضا آقابابایی را در موقعیت تک با تک قرارداد و مهاجم جوان خونه به خونه پس از جا گذاشتن دروازبان حریف گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

♦️دقیقه ۷۵
تعویض برای خونه به خونه
سینا قنبرپور به جای امیر منصوریان و نیما انتظاری به جای حمید کاظمی وارد زمین شدند.

♦️ دقیقه ۸۲
دو تعویض جواد نکونام می رفتند پنجمین گل خونه به خونه را به ثنر برسانند
پاس سینا قنبرپور به نیما انتظاری رسید و نیما در موقعیت تک با تک با یک ضربه چیپ توپ را از بالای دروازه به اوت زد.

?ترکیب نیمه اول:
میررسول حسینی، وفا هخامنش حمید دیوسالار، فرشاد فرجی، امیرمنصوریان، رضا معقولی، سید محمد میری، میلاد ابطحی، سجاد آشوری، مجتبی رمضانی، بابا محمدی

? ترکیب نیمه دوم:
میکائیل ایمن تراج، محمد قریشی، امین حاج محمدی، امیرمنصوریان، سید مصطفی هاشمی، محمد کریمی، مهدی حنفی، مهدی خیری، هادی خیری، رضا آقابابایی، حمید کاظمی

به گزارش سایت رسمی باشگاه، تیم خونه به خونه مازندران در هفته هجدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور هفدهم دیماه در رفسنجان به مصاف مس خواهد رفت.