باحضور۱۵ تیم از ۲۵ شهريور ؛مسابقات هندبال دانشگاه های آزاد کشور آغاز خواهد شد

مازند اسپرت :مسابقات هندبال دانشجویان دختر دانشگاه های آزاداسلامی باحضور ۱۵ تیم از سراسر کشور فردا در مازندران (ساری )آغاز می شود .   به گزارش مازند اسپرت ؛مسوول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری  گفت: مسابقات هندبال دانشجویان دختر دانشگاه های آزاد اسلامی کشور به میزبانی دانشگاه آزاد واحد ساری برگزار می شود […]

141425252مازند اسپرت :مسابقات هندبال دانشجویان دختر دانشگاه های آزاداسلامی باحضور ۱۵ تیم از سراسر کشور فردا در مازندران (ساری )آغاز می شود .

 

به گزارش مازند اسپرت ؛مسوول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری  گفت: مسابقات هندبال دانشجویان دختر دانشگاه های آزاد اسلامی کشور به میزبانی دانشگاه آزاد واحد ساری برگزار می شود .

نوید محسنی ادامه داد : پذیرش تیم های شرکت کننده دراین دوره از مسابقات صبح امروز( سه شنبه ) انجام شد و از فردا تا ۳۱ شهریورماه این مسابقات برگزار خواهد شد .
وی برگزاری این دوره از مسابقات را بصورت گروهی اعلام کرد و افزود: بعد از رقابت تیم ها در هر گروه ، تیم های برتر سه گروه به مرحله نهایی راه می یابند تا برای کسب مقام های اول تا سوم با هم رقابت بکنند .

مسوول روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ساری گفت : به تیم های برتر این دوره از مسابقات جوایز و لوح اعطاء می شود .

وی همچنین به میزبانی مسابقات وزنه برداری دانشگاه های آزاد کشور در دانشگاه واحد ساری اشاره کرد و افزود : این مسابقات با حضور یکصد ورزشکار در قالب ۱۵ تیم از ۲۱ تا ۲۳ شهریورماه امسال برگزار شد .

محسنی ادامه داد : با برگزاری هشت وزن دراین دوره از مسابقات ، تیم های مازندران ، فارس و خوزستان به مقام های اول تا سوم دست یافتند.