اختتامیه اولین المپیاد ورزشی کارکنان ادارات در نکا برگزار شد + تصاویر

اختتامیه باشکوه اولین المپیاد فرهنگی ، ورزشی کارکنان ادارات شهرستان نکا عصر سه شنبه ۹ آبان ۱۳۹۶ در سالن امیرالمومنین (ارشاد) با حضور مسؤلین استانی و شهرستانی برگزار شد.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اولین المپیاد فرهنگی، ورزشی کارکنان ادارات شهرستان نکا به مدت ۱۴ روز و در ۱۲ رشته ورزشی (۶رشته) آقایان و (۶رشته) بانوان در رشته های فوتسال ، طناب زنی ، طناب کشی ، تیراندازی ، آمادگی جسمانی و تنیس روی میز (آقایان) و رشته های دژبال، مچ اندازی ، آمادگی جسمانی ، دارت ، طناب زنی و طناب کشی بانوان به کار خود پایان داد.
در این مسابقات تقریبأ ۷۵۰ ورزشکار از کارکنان ادارات شهرستان نکا شرکت نمودند که جای خود کم نظیر بود.
در مراسم اختتامیه این المپیاد که با حضور مسؤلین استانی و شهرستانی و کارکنان ادارات شهرستان نکا برگزار شد؛ رضایی رییس اداره ورزش و جوانان ضمن تقدیر و تشکر از حمایت های همه مسؤلین ویژه فرماندار ، معاونت فرمانداری ،هیات همگانی شهرستان ، کمیته کارکنان ادارات و رؤسای اداراتی که همکاری خوبی برای شرکت در برگزاری این المپیاد داشته ،هدف برگزاری این المپیاد در قالب رشته های مختلف ایجاد شور و نشاط بیشتر و تحرک جامعه کارکنان چه جسمی و روحی در شهرستان بوده و تا به امروز به این چنین شرایط و وسعتی در سطح کارکنان مسابقات برگزار نگردیده است.
در ادامه عادل عالیشان معاونت حوزه ورزش همگانی ضمن تشکر از اجرای این برنامه خوب و کم نظیر گفتند؛نکا به مدیریت رضایی رییس خوش آتیه و پرتلاش و زحمتکش شهرستان داشته و افزود مازندران در حوزه مدال آوری جزء استانهای برتر کشور در سطوح بین المللی ، جهانی و آسیایی است و در سال ۹۵ با ۴۵۰ مدال رنگارنگ و در سال ۹۶ تا بحال ۳۰۰ مدال کسب نموده است که عصاره آن ۱۵۰ هزار ورزشکار سازمان یافته این استان می باشد.
غلامیان معاونت فرمانداری نیز ضمن تشکر از اداره ورزش,و جوانان نکا مداوم بودن این کاررا لازم دانسته و اعلام کردند نشاط و هیجان در کارکنان باعث طراوت و شادابی در جامعه می شود.

در پایان به مقامهای اول تا سوم تمامی ۱۲ رشته ورزشی و برگزار کنندگان این المپیاد به رسم یادبود لوح تقدیر و جوایز نفیسی اهدا شد.