هفته سی و چهارم لیگ یک/نساجی با بدشانسی باخت و خونه به خونه باز هم با درخشان متوقف شد + حاشیه های عجیب

در مهمترین بازی های هفته سی و چهارم تیم های مازنی خونه به خونه و نساجی برابر پیکان و ماشین سازی متوقف شدند تا از جمع مدعیان فاصله بگیرند. به گزارش مازند اسپرت؛هفته سی و چهارم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز برگزار شد که در این روز دو نماینده […]

55858585در مهمترین بازی های هفته سی و چهارم تیم های مازنی خونه به خونه و نساجی برابر پیکان و ماشین سازی متوقف شدند تا از جمع مدعیان فاصله بگیرند.

به گزارش مازند اسپرت؛هفته سی و چهارم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه های کشور عصر امروز برگزار شد که در این روز دو نماینده استان مازندران برابر حریفانشان موفق به کسب برتری نشدند .

خونه به خونه که در بابل و در حضور هزاران تن از طرفدارانش بازی می کرد مقابل پیکان متوقف شد و به رده پنجم سقوط کرد.

نساجی دیگر نماینده مازندران که در تبریز به دیدار ماشین سازی رفته بود تا آخرین دقایق بازی برابر میزبانش بدون گل مساوی بود ولی در دقیقه ۹۰ مسابقه و از روی نقطه پنالتی دروازه اش باز شد و در نهایت مغلوب شاگردان خطیبی شد. نساجی با این باخت امیدهایش برای قرار گرفتن بین سه تیم اول جدول کمرنگ شد.

چی فکر میکردند ! چیشد !؟ خونه به خونه دستی دستی نا امید شد / خونه به خونه بابل ۱– پیکان تهران ۱

تیم خونه به خونه که برای قرار گرفتن بین سه تیم اول جدول نیاز به سه امتیاز بازی داشت همانند چند هفته اخیر برابر حریفش متوقف شد تا سریال بدشانسی های حمید درخشان ادامه دار شده و این تیم یک پله دیگر در جدول سقوط کرده در رده پنجم جای بگیرد.

خونه به خونه در هر دو نیمه بارها فرصت گلزنی داشت ولی بی دقتی در زدن ضربات پایان باعث شد تا این تیم در خانه و در حالیکه استحقاق پیروزی را داشت متوقف شود. پیکانی ها همانطور که پیش بینی می شد در دیدار با حریف پر مهره خود رو به بازی حساب شده و منطقی آورده و با کنترل کردن توپ و میدان گل اول را هم به ثمر رساندند ولی با اینحال فشار حملات خونه به خونه در دقیقه ۷۴ به بار نشست و روح اله باقری که بارها فرصت گلزنی را از دست داده بود دروازه آنها را گشود تا صدرنشین با یک امتیاز راهی تهران شود.

در این دیدار گل تیم خونه به خونه توسط روح اله باقری (۷۴) و گل تیم تیم پیکان توسط امیر حسین امیری (۶۶) به ثمر رسید.

از حواشی این دیدار مینوان به حضور علی کریمی و مهرداد میناوند و همچنین حضور ابراهیم تقی پور در جایگاه ویژه این دیدار اشاره کرد . همچنین این دیدار بوی سیاست هم گرفته بود ! نمایندگان مجلس بابل که باید در دور دوم انتخابات مجلس باهم به رقابت بپردازند در جایگاه ویژه حضور داشتند تا از حضور علی کریمی و دیگر ملی پوشان سابق عکس های انتخاباتی بگیرند تا شاید در دور دوم انتخابات رای بیشتری بیاورند.

اما جالب تر از همه حواشی موجود در جایگاه خبرنگاران استادیوم هفت تیر بابل بود . جایی که خبرنگاران مازندرانی همیشه در آن با مشکلات بدی مواجه هستند .حضور تصویر برداران در جلوی جایگاه خبرنگاران همیشه باعث اذیت شدن خبرنگاران مظلومی است که برای پوشش دیدار ها در آن جایگاه حضور دارند. امروز هم این مشکل درگیری های لفظی ای را بین تصویربرداران و خبرنگاران ایجاد کرد که امیدواریم مسئولین باشگاه خونه به خونه که با هزینه های زیاد قصد موفقیت در زمین را دارند به فکر خبرنگارانی که برای پوشش دیدارهای آنها نیز زحمت میشکند چاره ای بیاندیشند و جایگاه بهتری را برای انها در نظر بگیرند.

در این دیدار هواداران بابلی باز هم در خصوص اکبر میثاقیان شعارهایی را سر دادند و همچنین در دقایقی از بازی خواستار خارج شدن قاسم دهنوی از شهر بابل شدند ! در این دیدار هواداران به نشانه اعتراض به حمید درخشان با سر دادن شعار حمایتی از منصور تنهایی خواستار تعویض روح الله باقری بودند که درخشان بعد از دقایقی به خواسته هواداران پاسخ داد و بعد از حضور منصور تنهایی درون زمین روح الله باقری گل تساوی خونه به خونه را به ثمر رساند !

 


تسلیم شدن نساجی بدشانش، در دقایق پایایی/ ماشین ساری تبریز ۱ – نساجی مازندران صفر
گل : امین قاسمی نژاد (۹۰ – پنالتی)

دیدار پر برخورد و حساس ماشین سازی و نساجی در حالیکه تا دقیقه ۹۰ بدون گل پیش می رفت با یک گل به سود ماشین سازی تمام شد تا این تیم یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک شود. نساجی در هر دو نیمه با مهار بازیکنان ماشین سازی در پی کسب یک امتیاز بازی بود اما در دقیقه ۹۰ اعلام یک ضربه پنالتی برای میزبان کافی بود تا امین قاسمی نژاد ؛ بازیکن مازندرانی ماشین سازی از روی نقطه پنالتی دروازه همشهریانش را باز کرده و آنها را با دست خالی روانه قائمشهر کند. ماشین سازی با این برد ۵۸ امتیازی شده و به یک قدمی پیکان ۶۲ امتیازی در صدر جدول رسیدند.

و اما حاشیه عجیب دیدار نساجی :

این دیدار یک حاشیه عجیب داشت و آن درگیری فیزیکی شدید بین کادر فنی نساجی و رسول خطیبی سرمربی ماشین‌سازی بود.

اسدی سرپرست نساجی در خصوص این درگیری گفت: چطور مربی که محروم است خیلی راحت به کنار زمین می‌آید و به بازیکن و مربی ما فحاشی می‌کند و پس از آن هم با او درگیر می‌شود.

وی ادامه داد: بازیکنان ما در نیمه دوم از ترس جانشان فوتبال بازی نکردند. یک درگیری هم در بازی به وجود آمد که باعث شد پس از آن فریدون فضلی مربی ما به کما برود و به بیمارستان منتقل شد. چطور رسول خطیبی که محروم است به کنار زمین می‌آید و با مربی ما درگیر می‌شود؟!

به گفته سرپرست نساجی، در اواخر نیمه اول این بازی سرمربی ماشین‌سازی که از حضور در این دیدار محروم بود با حضور در کنار زمین به درگیری شدید با فریدون فضلی مربی تیم فوتبال نساجی پرداخت و با ضربه‌ای او را نقش بر زمین و راهی بیمارستان کرد.

فریدون فضلی مربی نساجی از ناحیه سر دچار مصدومیت شود و راهی بیمارستان شود، خوشبختانه فضلی مشکل خاصی نداشته و پس از معاینات اولیه از بیمارستان مرخص شد و همراه تیم برای بازگشت به مازندران راهی فرودگاه شد.

اسدی سرپرست نساجی با تأیید این خبر به فارس گفت:‌ قرار شده ادامه معاینات فضلی در مازندران انجام شود و او همراه تیم راهی مازندران شد. متأسفانه ضربه‌ای به سر فضلی برخورد کرده بود، همچنین با لگد هم به سینه او زدند که از این ناحیه هم او دچار ناراحتی است.

نتایج کامل مسابقات برگزار شده به شرح زیر است:

فولاد یزد یک – شهرداری اردبیل صفر

گل‌گهر سیرجان ۲ – ایران جوان بوشهر ۲

مس رفسنجان ۲ – نفت مسجد سلیمان یک

ماشین سازی تبریز یک – نساجی مازندران صفر

خونه به خونه بابل یک – پیکان یک

پارسه تهران ۲ – گیتی‌پسند صفر

خیبر خرم‌آباد ۲ – داماش گیلان یک

آلومینیوم اراک یک – مس کرمان یک

نفت آبادان ۲ – پاس یک

آلومینیوم هرمزگان صفر – فجرسپاسی ۲

جدول دسته یک (۹۴-۹۵) – لیگ آزادگان

دسته یک لیگ آزادگان
تيم بازيها برد مساوی باخت گل زده گل خورده تفاضل گل امتياز
۱ پیکان ۳۴ ۱۶ ۱۴ ۴ ۴۶ ۲۷ ۱۹ ۶۲
۲ ماشین‌سازی‌تبریز ۳۴ ۱۵ ۱۳ ۶ ۵۰ ۳۴ ۱۶ ۵۸
۳ فجر سپاسی ۳۴ ۱۴ ۱۲ ۸ ۳۲ ۲۳ ۹ ۵۴
۴ مس کرمان ۳۴ ۱۴ ۱۲ ۸ ۳۲ ۲۴ ۸ ۵۴
۵ خونه به خونه ۳۴ ۱۴ ۱۲ ۸ ۳۲ ۲۷ ۵ ۵۴
۶ مس رفسنجان ۳۴ ۱۳ ۱۴ ۷ ۴۰ ۳۱ ۹ ۵۳
۷ نفت آبادان ۳۴ ۱۳ ۱۳ ۸ ۴۲ ۳۶ ۶ ۵۲
۸ نساجی مازندران ۳۴ ۱۳ ۹ ۱۲ ۳۵ ۳۵ ۰ ۴۸
۹ نفت‌ م.سلیمان ۳۴ ۱۰ ۱۶ ۸ ۳۶ ۳۳ ۳ ۴۶
۱۰ آلومینیوم اراک ۳۴ ۸ ۲۰ ۶ ۳۹ ۳۲ ۷ ۴۴
۱۱ خیبر خرم‌آباد ۳۴ ۱۰ ۱۳ ۱۱ ۳۶ ۳۷ ۴۳
۱۲ ایران جوان بوشهر ۳۴ ۱۰ ۱۲ ۱۲ ۳۸ ۴۸ -۱۰ ۴۲
۱۳ گل گهرسیرجان ۳۴ ۸ ۱۷ ۹ ۳۰ ۳۱ ۴۱
۱۴ پارسه تهران ۳۴ ۸ ۱۴ ۱۲ ۴۲ ۴۵ ۳۸
۱۵ گیتی پسند ۳۴ ۸ ۱۳ ۱۳ ۲۶ ۳۷ -۱۱ ۳۷
۱۶ شهرداری اردبیل ۳۴ ۸ ۱۱ ۱۵ ۳۶ ۳۹ ۳۵
۱۷ پاس ۳۴ ۸ ۱۱ ۱۵ ۲۹ ۳۷ ۳۵
۱۸ فولاد یزد ۳۴ ۷ ۱۳ ۱۴ ۲۸ ۳۸ -۱۰ ۳۴
۱۹ داماش گیلان ۳۴ ۸ ۱۰ ۱۶ ۲۵ ۳۸ -۱۳ ۳۴
۲۰ آلومینیوم هرمزگان ۳۴ ۴ ۱۳ ۱۷ ۲۶ ۴۸ -۲۲ ۲۵