اعضای مجمع سازمان لیگ معرفی شدند

امروز و با حضور مدیران باشگاه لیگ‌برتر اعضای مجمع سازمان لیگ انتخاب شدند. به گزارش “مازنداسپرت“، بر این اساس و طبق اعلام مهدی تاج، رییس سازمان لیگ‌برتر، باید برای انتخابات هیات رئیسه دو نفر را از لیگ یک، دو نفر را از هیات هایی که در لیگ یک حضور دارند، ۴ نفر از باشگاه هایی […]

امروز و با حضور مدیران باشگاه لیگ‌برتر اعضای مجمع سازمان لیگ انتخاب شدند.

به گزارش “مازنداسپرت“، بر این اساس و طبق اعلام مهدی تاج، رییس سازمان لیگ‌برتر، باید برای انتخابات هیات رئیسه دو نفر را از لیگ یک، دو نفر را از هیات هایی که در لیگ یک حضور دارند، ۴ نفر از باشگاه هایی که تیم های لیگ برتری دارند و چهار نفر از هیات هایی که در لیگ برتر حضور دارند، انتخاب می‌شدند.
در این مجمع که در دو روز ۵شنبه هفته گذشته و امروز برگزار شد ایوبیان از همدان و هنرپیشه از فارس، طالقانی، شیرازی، ششکلانی و بهرامی از هیات های قم و زینعلی و شیعی از مس رفسنجان و پیکان انتخاب شدند. در لیگ برتری ها عباسی از تراکتورسازی، قنبرزاده، باقریان نفراتی بودند که انتخاب شدند.
از این جمع دو نفر به رئیس فدراسیون معرفی خواهند شد و رئیس فدراسیون اگر آنها را تایید کرد مجمع آن ها را انتخاب می کند. یک نفر از هیات ها و یک نفر از باشگاه ها انتخاب می شوند.
منبع:ورزش۳