حسین زادگان خواستار تسریع در آماده سازی استادیوم شهدای نوشهر شد/ قرارگاه خاتم برای استادیوم شهدای نوشهر بسیج شد

مسئولان بسیج سازندگی قرارگاه خاتم به جهت سرعت بخشیدن پروژه استادیوم شهدای نوشهر با حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار نمودند به گزارش مازند اسپرت؛ به جهت اهمیت پروژه استادیوم شهدای نوشهر، مسئولان بسیج سازندگی قرارگاه خاتم امروز چهارشنبه دوم تیرماه با حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان دیدار نمودند. در […]

25858مسئولان بسیج سازندگی قرارگاه خاتم به جهت سرعت بخشیدن پروژه استادیوم شهدای نوشهر با حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان دیدار نمودند

به گزارش مازند اسپرت؛ به جهت اهمیت پروژه استادیوم شهدای نوشهر، مسئولان بسیج سازندگی قرارگاه خاتم امروز چهارشنبه دوم تیرماه با حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان دیدار نمودند.

در این دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان به جهت اهمیت موضوع در سرعت بخشیدن این پروژه که یکی مصوبات سفر مقام معظم رهبری است، تاکید ویژه نمود.

همچنین مدیرکل ورزش و جوانان استان از نشست با مجمع نمایندگان استان خبر داد و افزود: مقدمات سفر وزیر ورزش به مازندران به جهت بازدید از پروژه مهم از جمله استادیوم شهدای نوشهر فراهم شده است.

در این جلسه اسماعیل محمدی معاون توسعه منابع پشتیبانی و سرمایه انسانی، مهدی باغبانیان رئیس فنی و مهندسی و محمد هادی خلردی نایب رئیس هیات فوتبال استان نیز حضور داشتند.