نارضایتی تراشتگن از شرایطش در بارسلونا

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا، انتظار داشت در جام جهانی باشگاه ها دروازه بان ثابت تیمش باشد اما لوئیس انریکه اعتقاد دیگری داشت.   به گزارش “مازنداسپرت“، تراشتگن که فصل گذشته در تمام دیدارهای بارسا در لیگ قهرمانان دروازه بان ثابت بود و با درخشش در فینال، یکی از عوامل قهرمانی بارسا نیز […]

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا، انتظار داشت در جام جهانی باشگاه ها دروازه بان ثابت تیمش باشد اما لوئیس انریکه اعتقاد دیگری داشت.

 

به گزارش “مازنداسپرت“، تراشتگن که فصل گذشته در تمام دیدارهای بارسا در لیگ قهرمانان دروازه بان ثابت بود و با درخشش در فینال، یکی از عوامل قهرمانی بارسا نیز لقب گرفت، به نوعی بلیط حضور در جام جهانی باشگاه ها را نیز برای خود رزرو کرد اما در یوکوهاما این کلودیو براوو بود که به صلاحدید لوئیس انریکه، هم در نیمه نهایی برابر گوانگژو و هم در فینال برابر ریورپلاته در چارچوب دروازه بارسلونا ایستاد.

به ادعای آ اس و مارکا، تراشتگن که از این موضوع عصبانی بود، زودتر از همه پس از سوت پایان بازی به رختکن رفت و خیلی دیر به جشن قهرمانی بارسلونا اضافه شد. او در مراسم شام پس از قهرمانی و نیز در هواپیمای بازگشت بارسا، از سایر بازیکنان به دور بود و با فاصله گرفتن، نارضایتی خود را نشان می داد.

این دنی آلوس بود که سعی داشت با صحبت کردن او را متقاعد کند تا در جمع سایر بازیکنان حضور یابد. تراشتگن فصل گذشته فقط در کوپا دل ری و لیگ قهرمانان برای بارسا به میدان رفت اما در فصل جاری به دلیل مصدومیت براوو، در سوپرکاپ اروپا و اسپانیا و نیز چند بازی ابتدایی بارسا در لالیگا به میدان رفت و البته گل های بدی نیز دریافت کرد. او که مورد توجه چند باشگاه بزرگ از جمله لیورپول قرار دارد، بر این قصد است تا در انتهای فصل، به یکی از این پیشنهادات پاسخ مثبت بدهد.

 

منبع:ورزش۳