وقتی یک تیم نکایی صدر جدول را از بابلی ها می قاپد + جدول

هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال بزرگسالان استان مازندران با صدرنشینی سد نکا به پایان رسید.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،عصر امروز چهارشنبه ۴ مرداد ماه هفته سوم رقابت های لیگ برتر بزرگسالان فوتبال مازندران در شهرهای مختلف استان برگزار شد و در این روز شش دیدار برگزار شد و در نهایت ۱۱ بار توپ از دروازه ها عبور کرد.

در یکی از مهمترین دیدار های این هفته سد نکا در زمین خودش میزبان کتالم بود. در این دیدار نکایی ها موفق شدند با نتیجه پرگل سه بر صفر حریف خود را شکست دهند و با این برتری پرگل به صدرجدول صعود کنند.

در دیگر دیدار این هفته ستاره کاسپین بابل در برابر شهرداری فریدونکنار با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید و تا در جایگاه دوم جدول قرار گیرذ.دریای بابل برابر شهید ابوالحسن کلای بابل موفق به کسب پیروزی نشد و در نهایت با تساوی بدون گل برابر حریفش متوقف شد.

دیدار حساس شهروند مقاومت جویبار و دریای حربده محمود آباد در جویبار با تساوی یک یک به پایان رسید تا تیم ها امتیازات را بین خودشان تقسیم کنند.

شهروند رامسر نیز در برابر شهدای لمراسک گلوگاه قرار گرفت و در این دیدار رامسری ها با یک گل بازی را به میهمان خود واگذار کردند.شهرداری تنکابن در دیداری پایاپای در برابر یاران هادی نوروزی قرار گرفت و در نهایت موفق شد با نتیجه دو بر یک حریف خود را با شکست بدرقه کند.

گفتنیست در پایان این هفته از رقابت ها تیم فوتبال سد نکا به ۹ امتیاز در صدر جدول قرار گرفت و تیم ستاره کاسپین بابل با ۹ امتیاز و تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم دریای بابل با هفت امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

 

02020255