سه بازی تدارکاتی تیم خونه به خونه با تیم های لیگ برتری !

مدیراطلاع رسانی باشگاه دسته یکی خونه به خونه مازندران گفت که این تیم در ادامه تمرینات آماده سازی خود در اردوی تهران ، در سه بازی تدارکاتی خود به مصاف تیم های لیگ برتری و دسته یکی می رود.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،محمد نعمتی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود : نخستین بازی تیم خونه به خونه فردا یکشنبه مقابل شاگران علی دایی در تیم سایپا برگزار می شود .
وی گفت که این تیم در دومین بازی خود روز سه شنبه این هفته در کرج به مصاف تیم ‘ بادران ‘ از تیم های لیگ دسته یکی واهد رفت و بازی سوم هم روز چهارشنبه این هفته برابر تیم تازه لیگ برتری پارس جنوبی جم بوشهر انجام خواهد شد.
تیم خونه به خونه مازندران برای حضوری پرقدرت در فصل آینده رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور از هفته گذشته اردوی آماده سازی خود را در تهران برپا کرده است.
این تیم همراه با نساجی نمایندگان مازندران در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور هستند. هر دو تیم در فصل گذشته این مسابقات با ناکامی در صعود به لیگ برتر مواجه شدند.
مدیران متمول تیم خونه به خونه امسال و در تعطیلات لیگ دسته یک با واگذاری سکان هدایت تیمشان به ‘ حسین رحمانی’ سرمربی موفق تیم امیدهای این باشگاه که در ۲ سال متوالی قهرمانی کشور را کسب کردند، امید زیادی برای صعود به لیگ برترباشگاه های کشور دارند.