اولین نشست خانه مطبوعات با ورزشی نویسان/نشستی بی نتیجه !

مازندران استان ویژه ورزش کشور است و خبرنگاران و عکاسان ورزشی نقش مهمی در معرفی یک ورزشکار و قهرمان ملی دارند.

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،اولین نشست خانه نشینان مطبوعات و اداره ارشاد با ورزشی نویسان مازندرانی صبح امروز در اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران با حضور جمعی از ورزشی نویسان و مدیرعامل و اعضای هیات مدیره خانه مطبوعات برگزار شد. در این نشست که مدیر کل ورزش و جوانان و حسین شکیبافر مشاور و رئیس روابط عمومی اداره ورزش و جوانان نیز حضور داشتند، ورزشی نویسان از مشکلات و خواسته های خودشان به مسئولین خانه مطبوعات گفتند.

حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران در نشست با خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان گفت: مازندران استان ویژه ورزش کشور است و خبرنگاران و عکاسان ورزشی نقش مهمی در معرفی یک ورزشکار و قهرمان ملی دارند.

این نشست که با همکاری خانه مطبوعات در سالن اجتماعات شهید زرهون اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید، مدیرکل ورزش و جوانان مازندران ضمن تبریک روز جهانی خبرنگاران و عکاسان ورزشی گفت: مازندران استان ویژه ورزش کشور است و خبرنگاران و عکاسان ورزشی نقش مهمی در معرفی یک ورزشکار و قهرمان ملی دارند.
حسین زادگان با بیان اینکه خانه مطبوعات می تواند پل ارتباطی خوبی بین اداره کل ورزش و جوانان و خبرنگاران و عکاسان ورزشی باشد، افزود: خبرنگاران و عکاسان با توجه به مسئولیت مهمی که دارند قشر زحمتکش جامعه محسوب می شوند.
در ادامه این نشست محمدحسین شکیبافر مشاور مدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران از شناسایی و ساماندهی خبرنگاران و عکاسان ورزشی خبر داد و تصریح کرد: خبرنگاران و عکاسان ورزشی جهت دریافت کارت ورود میادین ورزشی به روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مراجعه نمایند.
رضا حسن زاده اشرفی رئیس هیات مدیره خانه مطبوعات استان مازندران گفت: اداره کل ورزش و جوانان و خانه مطبوعات استان در زمینه فعالیت ورزشی تعامل و همکاری خوبی دارند و یکی از برنامه های مهم ما شناسایی خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان است.
حسین قربانی مدیر خانه مطبوعات مازندران با بیان اینکه نگاه ویژه به خبرنگاران و عکاسان ورزشی استان شود، اذعان داشت: خبرنگاران و عکاسان ورزشی جهت ساماندهی عضو خانه مطبوعات شوند.
شعبان وفایی نژاد پیشکسوت رسانه استان از حضور خبرنگاران و عکاسان ورزش برتر در مازندران در سطح کشور خبر داد و افزود: ورزش مازندران از وجود، تفکر و قلم خبرنگاران و عکاسان در ورزش کشور و حتی جهان شناخته شده است.
در حالی که این نشست خبرنگاران و عکاسان ورزشی، برنامه و مشکلات کاری شان را بازگو نمودند، اما از همین حالا می شود بی نتیجه ماندن این جلسات را پیش بینی کرد .فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم که آیا وعده هایی که در این جلسه به ورزشی نویسان داده شد عملی خواهد شد یا نه !؟
گفتنیست در این جلسه از سوی مدیرعامل خانه مطبوعات، از بین ورزشی نویسان ” شعبان وفایی نژاد ” کارشناس و پیشکسوت ورزشی استان مازندران به عنوان نماینده ورزشی نویسان در خانه مطبوعات انتخاب شد.