پایان رویای صعود نساجی در این فصل تا امیدواری خونه به خونه در کرمان

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته سی و یکم لیگ دسته اول امروز با انجام ۹ بازی برگزار شد که ۴ تیم مدعی صعود در صدر جدول سه تیم پیروز شدند. سپیدود با پیروزی مقابل تیم یحیی گل‌محمدی در صدر باقی‌ماند. گل‌گهر سیرجان در خانه مقابل پارس جنوبی بازی ۶ امتیازی را به حریف بوشهری‌ […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته سی و یکم لیگ دسته اول امروز با انجام ۹ بازی برگزار شد که ۴ تیم مدعی صعود در صدر جدول سه تیم پیروز شدند. سپیدود با پیروزی مقابل تیم یحیی گل‌محمدی در صدر باقی‌ماند. گل‌گهر سیرجان در خانه مقابل پارس جنوبی بازی ۶ امتیازی را به حریف بوشهری‌ خود واگذار کرد تا شاگردان مهدی‌ تارتار به رده دوم جدول صعود کنند و ملوان هم با یک برد خانگی مقابل مس رفسنجان به رده سوم جدول صعود کرد.

و اما دو نماینده از استان مازندران این هفته در قائمشهر و کرمان برابر حریفانشان به میدان رفتند و به یک برد و یک شکست رضایت دادند.

خونه به خونه در کرمان مقابل مس پیروز شد تا شاگردان نادر دست نشان خودشان را آرام آرام به جمع مدعیان برسانند.

در این دیدار جذاب و تماشایی بازیکنان خونه به خونه موفق شدند با گل های نوری و مجتبی رمضانی و با نتیجه ۲ بر ۱ از سد میزبان خود بگذرند و سه امتیاز ارزشمند این دیدار حساس را به نام خودشان ثبت کنند.

و اما در قائمشهر نساجی از تیم آلومینیوم اراک میزبانی می کرد.در این دیدار شاگردان مسکر که دیگر امیدی برای صعود نداشتند بی انگیزه ظاهر شدند و بازی را با نتیجه یک بر صفر به حریفشان واگذار کردند تا به مانند هفته گذشته این هفته نیز امتیازی دشت نکرده باشند.

و اما در انتهای جدول هم  فجرسپاسی مقابل حریف پیروز شد تا رقابت قعرنشین ها هم جذاب و حساس‌تر شود. شکست خیبرخرم آباد و تساوی فولاد یزد هم باعث نزدیک‌تر شدن امتیازها شده است.

سایر نتایج هفته سی و یکم لیگ دسته اول :

نساجی مازندران صفر- آلومینیوم اراک یک 

گل: میلاد احمدی(۵۲)

مس کرمان یک – خونه به خونه مازندران ۲

گل: علیرضا ابراهیمی(۷) برای مس، مجتبی رمضانی(۴۴ پنالتی) پژمان نوری(۷۲) برای خونه به خونه

اکسین البرز یک -سپیدرود رشت ۲

گل: سید احمد موسوی (۲۲) برای اکسین، محمد نزهتی(۴۵)، حق شناس(۶۰) برای سپیدرود

ملوان بندر انزلی ۲ -مس رفسنجان یک

گل: امیرحسین موسی‌زاده (۵۳) برای مس، شاهین ثاقبی(۶۱) و صائب محبی(۸۶) برای ملوان

بادران تهران یک- خیبر خرم آباد صفر

گل: مسعود ریگی(۵۵)

گل گهر سیرجان صفر -پارس جنوبی جم بوشهر یک

گل: امید سینگ(۹)

فجر سپاسی شیراز ۴  – استقلال اهواز صفر

گل: ایمان سلیمی(۱۴) و ایمان باصفا(۱۹) علی غلامرضا پور (۴۰)

ایرانجوان بوشهر یک – فولاد یزد یک( تا دقیقه ۸۷)

گل: مجتبی اسماعیل زاده( ۷)

نفت مسجد سلیمان ۲- راه آهن تهران صفر( تا دقیقه ۷۰)

گل: احمد داودی(۵ و ۳۲)

در جدول لیگ دسته اول اکنون سپیدرود ۵۷ امتیازی در صدر است. پارس جنوبی و ملوان هر دو با ۵۶ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جدول قرار دارند.