دکتر علیرضا صالحی: جعل امضا در کمیته انضباطی حقیقت ندارد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،صبح امروز مصاحبه ای از سوی معاون کمیته استیناف روی خروجی یکی از رسانه های ورزشی کشور رفت که از سوی آقای موسوی عنوان شده بود یکی از امضاهای اعضای کمیته انضباطی در رای دیدار خونه به خونه و نساجی جعل شده است. و اما دکتر علیرضا صالحی، رئیس محترم […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،صبح امروز مصاحبه ای از سوی معاون کمیته استیناف روی خروجی یکی از رسانه های ورزشی کشور رفت که از سوی آقای موسوی عنوان شده بود یکی از امضاهای اعضای کمیته انضباطی در رای دیدار خونه به خونه و نساجی جعل شده است.

و اما دکتر علیرضا صالحی، رئیس محترم کمیته استیناف، اتهام جعل امضا در کمیته انضباطی را به شدت رد کرد و به سایت ورزش سه گفت: بحث جعل نبوده و متاسفانه خبرنگار یکی از سایت های خبری در مصاحبه با معاون محترم کمیته استیناف با استنباط شخصی خود از مطالب ایشان تیتر مصاحبه و سوالات را بر محور جعل امضا قرار داده است.

دکتر صالحی در ادامه افزود:‌ ما هنوز به طور قطع رای نهایی بازی خونه به خونه و نساجی را اعلام نکرده ایم، بعد از بررسی اولیه قبلی در تاریخ ۶ فروردین ۹۶ این پرونده متوجه شدیم نقصی وجود دارد که منجر به نقض حکم کمیته انضباطی شد و پرونده به کمیته انضباطی اعاده گردیده که با صدور مجدد همان حکم پرونده دوباره به کمیته استیناف ارسال شده و در حال حاضر به بررسی آن مشغول هستیم و باز هم تاکید می کنم که به هیچ عنوان رای ای صادر نشده است.

همانطور که رئیس محترم کمیته استیناف نیز عنوان داشتند، ایرادات این کمیته به رای کمیته انضباطی شکلی بوده است و این رای کاملا بر اساس مستندات و موازین قانونی و گزارش ناظر بازی و داور و همچنین با کشف حقیقت صادر شده است. ولی متاسفانه بعضی رسانه ها باانتشار چنین مصاحبه های دروغین، قصد تهمت به کمیته انضباطی و تشویق افکار عمومی را دارند و سعی دارند روند پرونده را مسیر طبیعی اش خارج سازند.

لذا جناب دکتر صالحی بهتر از هر کسی می داند، کمیته استیناف بخواهد گزارش ناظرین و داوران را بی اعتبار سازد در واقع به اصول و بنیان برگزاری صحیح مسابقات لطمه و خدشه وارد می کند‌ و از این به بعد در سایرها دیدارهای فوتبال،  استقلال ناظران فدراسیون و داوران فوتبال زیر سوال می رود و دیگر نمی توان امید داشت زین پس به گزارشات این عزیزان استناد شود.

و امروز که روز جمهوری اسلامی می باشد امید داریم رئیس محترم کمیته محترم استیناف بجای مصلحت اندیشی، بطور مستقل و طبق موازین جمهوری اسلامی فقط قانون را اجرا کرده و مانع دخالت سیاسیون و افراد غیرمرتبطی شود که با واژه های نخ نمای دارا و ندار قصد اخلال در کمیته را دارند تا حق و حقوق هیچ تیمی ضایع نگردد