مجید قیدی مدال نقره آسیایی تایلند را دشت کرد + تصاویر

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،با کسب مدال نقره مجید قیدی کماندار مازندرانی چراغ مدال آوری ورزش مازندران در سال ۹۶ بسیار زود روشن شد. صبح امروز به وقت محلی مجید قیدی کماندار مازنی که به همراه تیم ملی تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران در کاپ آسیایی تایلند شرکت کرده است در رشته کامپوند […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،با کسب مدال نقره مجید قیدی کماندار مازندرانی چراغ مدال آوری ورزش مازندران در سال ۹۶ بسیار زود روشن شد.

صبح امروز به وقت محلی مجید قیدی کماندار مازنی که به همراه تیم ملی تیراندازی با کمان جمهوری اسلامی ایران در کاپ آسیایی تایلند شرکت کرده است در رشته کامپوند به همراه اسماعیل عبادی و امید طاهری با مربیگری بهزاد پاکزاد توانستند مدال نقره این رقابتها را کسب کنند.

تیم ایران که با توجه صدرنشینی دور مقدماتی در مرحله اول حذفی استراحت داشت برای رسیدن به دیدار فینال کشورهای هنگ کنگ و سنگاپور را از پیش رو برداشتند.

در دیدار فینال کاپ آسیایی تایلند تیم ایران با ترکیب مجید قیدی ، اسماعیل عبادی و امید طاهری به مصاف تیم قدرتمند هند رفت که در این دیدار حساس با نتیجه نزدیک ۲۳۱ به ۲۳۰ بازی را واگذار کرد تا ضمن کسب مقام نایب قهرمانی مدال نقره این رقابتها را کسب کنند.

مراسم اختتامیه و اهدای مدال این مسابقات عصر امروز در زمین اختصاصی تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی راجامانگالا بانکوک برگزار میشود.

رقابتهای تیراندازی با کمان کاپ آسیایی تایلند با حضور ۲۷۰ نفر از ۲۷ کشور به مدت ۵ روز در شهر بانکوک در حال برگزاریست که تیم ایران تاکنون ۲ مدال طلا ، یک نقره و یک برنز از این رقابتها کسب کرده است.

لازم به ذکر است حسین فرهادی به عنوان نماینده فدراسیون،مجید قیدی به عنوان کماندار و راحله خیرالله زاده مازندرانیهای حاضر در این دوره از رقابتها بودند.