گزارش تصویری اختتامیه اولین المپیاد سراسری فرهنگی ورزشی فرزندان کارکنان شرکت نفت/عکاس:سیاوش زمانزاده

اختتامیه چهار رشته از مسابقات از فرزندان شرکت نفت در مجتمع فرهنگی ورزشی چمران رامسر با موفقیت تیم نفت اهواز به پایان رسید . به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از غرب مازندران؛دراین مسابقات که از روز چهارشنبه هفته گذشته، تیم نفت اهواز در سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال قهرمان شد .درشطرنج در رقابتی تنگاتنگ […]

اختتامیه چهار رشته از مسابقات از فرزندان شرکت نفت در مجتمع فرهنگی ورزشی چمران رامسر با موفقیت تیم نفت اهواز به پایان رسید .

به گزارش خبرنگار مازند اسپرت از غرب مازندران؛دراین مسابقات که از روز چهارشنبه هفته گذشته، تیم نفت اهواز در سه رشته فوتبال، والیبال و بسکتبال قهرمان شد .درشطرنج در رقابتی تنگاتنگ با تیم ستاد تهران نایب قهرمان شد.

حمیدی مسئول برگزاری مسابقات درمصاحبه با خبرنگار ما گفت :سطح فنی مسابقات دراین چهار رشته نسبتا خوب بود البته در برخی رشته ها مانند والیبال مشخص بود باید رویش بیشتر کارکنیم .

وی افزود : میزبانی مجتمع فرهنگی ورزشی چمران از هر نظر فوق العاده بود و اغراق نیست که بگوییم خالصانه درجهت اهداف ما عمل کردند .

حمیدی اذعان داشت :هدف ما بیشتر ایجاد یک محیط شاد مفرح با یک رقابت سالم برای فرزندان کارکنان شرکت نفت در فصل تابستان بود که فکر کنم با میزبانی ایده آل این مجتمع درشهر زیبا رامسر به خواسته هایمان رسیدیم .

مسئول برگزاری مسابقات شرکت نفت نیز یادآورشد:نوددرصد از کار برگزاری مسابقات وزارت نفت به پایان رسیده است و به احتمال فراوان در هشت رشته شهریور ماه دررامسر برگزار میشود اما نیاز است سطح داوری بازیها درسطح بسیار بالاتری از رقابتهای فعلی باشد چون سطح فنی آن مسابقات به مراتب از این رویداد بالاتروحساستر است.

وی درپایان از میزبانی مجتمع فرهنگی ورزشی چمران مدیریت جناب احمدی تشکر کرد گفت :مسابقات از روز دوشنبه درد و رشته پینگ پونگ و شنا آغاز میشود و صبح چهارشنبه تمامی پسران رامسر را ترک خواهد کرد . و از روزجمعه مسابقات دختران در ده رشته استارت میخورد.

 

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16

17

18

19