سهمیه ما هدیه سعید نجاریان به مردم آمل بود/ در فکر صعود به لیگ یک هستیم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، احسان محبوبی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به پتانسیل بالای جوانان آملی در فوتسال پیگیر خرید امتیاز در لیگ دسته دوم بودیم که در این راه سعید نجاریان به عنوان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال کمک شایانی به تحقق این امر کرد که می شود […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، احسان محبوبی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به پتانسیل بالای جوانان آملی در فوتسال پیگیر خرید امتیاز در لیگ دسته دوم بودیم که در این راه سعید نجاریان به عنوان عضو هیات رئیسه سازمان لیگ فوتسال کمک شایانی به تحقق این امر کرد که می شود گفت این سهمیه هدیه ایشان به مردم آمل بود.

وی افزود: این‌حمایت ها معطوف به چند وقت اخیر نمی شود بلکه ایشان از قدیم الایام به عنوان یک‌ دوست بسیار خوب همواره در کمیته فوتسال از تیم های مازندرانی خصوصاً آمل حمایت ویژه ای می کردند.

مالک سفیر آمل هدف تیمش در فصل جاری لیگ دسته دوم فوتبال کشور را صعود به لیگ یک عنوان کرد و افزود: با تلفیقی از بازیکنان با تجربه و جوان پای به مسابقات گذاشته ایم و به چیزی جز صعود به لیگ دسته اول فکر نمی کنیم.

وی ادامه داد: در هفته اول در حالی به تساوی خارج از خانه دست یافتیم که در ثانیه های پایانی یک ضربه پنالتی دوم را از دست دادیم.

محبوبی در پایان ابراز امیدواری کرد تا سفیر آمل بتواند با کسب نتایج قابل قبول در لیگ دسته دوم از حیثیت فوتسال مازندران در کشور دفاع کند.