امین بوداغی قایقران ارزنده بابلسری طلایی شد + عکس

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته پایانی لیگ آبهای آرام آقایان با حضور ۷ باشگاه در ۹ ماده امروز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه در دریاچه آزادی تهران برگزار شد که در پایان باشگاه فرماندهی مرزبانی ناجا قهرمان ایندوره از رقابتها شد. در کایاک چهارنفره ۱۰۰۰ متر تیم فرماندهی مرزبانی ناجا با ترکیب علی آقامیرزایی، پژمان قوی […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته پایانی لیگ آبهای آرام آقایان با حضور ۷ باشگاه در ۹ ماده امروز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه در دریاچه آزادی تهران برگزار شد که در پایان باشگاه فرماندهی مرزبانی ناجا قهرمان ایندوره از رقابتها شد.
در کایاک چهارنفره ۱۰۰۰ متر تیم فرماندهی مرزبانی ناجا با ترکیب علی آقامیرزایی، پژمان قوی دل، جواد مومنی و امین بوداغی (از بابلسر) مقام اول را کسب کرد ، تیم مقاومت با ترکیب علیرضا علیمحمدی، بابک دربان، امید احمدی و محمدطاهر حسینی افشار مقام دوم و تیم پاس قوامین با ترکیب مهران نوری، صادق زمانی، محمد گلپیرا و امیرحسن علیجانی مقام سوم را بدست آوردند.
در پایان چهار هفته رقابت فرماندهی مرزبانی ناجا با ۲۳۷ امتیاز عنوان قهرمانی را بدست آوردند، باشگاه مقاومت با ۱۹۵ امتیاز در رده دوم قرار گرفت و پاس قوامین با ۱۷۸ امتیاز جایگاه سوم را از آن خود کرد.