آغاز مرحله دوم لیگ برتر فوتبال نوجوانان کشور + برنامه بازی ها و تصاویر

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،علی خورشیدی مسئول کمیته جوانان هیات فوتبال استان مازندران در مراسم قرعه کشی مسابقات مرحله پایانی مناطق در رده سنی نوجوانان در مجموعه ورزشی ایثار ساری در خصوص برگزاری این مسابقات گفت :این مسابقات در دو گروه برگزار می شود که تیم پدیده ساری میزبان سه تیم بزرگ کشور می […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،علی خورشیدی مسئول کمیته جوانان هیات فوتبال استان مازندران در مراسم قرعه کشی مسابقات مرحله پایانی مناطق در رده سنی نوجوانان در مجموعه ورزشی ایثار ساری در خصوص برگزاری این مسابقات گفت :این مسابقات در دو گروه برگزار می شود که تیم پدیده ساری میزبان سه تیم بزرگ کشور می باشد .

وی ادامه داد :در این گروه به همراه پدیده ساری تیم های ملوان بندر انزلی ،ذوب آهن اصفهان و فولاد خوزستان حضور دارند.

خورشیدی همچنین افزود :این مسابقات در سه روز ۲۲ ، ۲۳ و ۲۵ اسفند در زمین اختصاصی باشگاه پدیده ساری در تیرکلا برگزار خواهد شد .

این مسئول همچنین از قرعه کشی این مسابقات خبر داد و افزود :در اولین دیدار تیم های ملوان و ذوب آهن از ساعت ۱۲ به مصاف یکدیگر خواهند رفت و تیم های پدیده ساری و فولاد از ساعت ۱۴ به مصاف هم خواهند رفت.

وی ادامه داد : در دومین روز این رقابت ها تیم های پدیده و ذوب آهن اولین دیدار را برگزار خواهند کرد و تیم های فولاد و ملوان نیز بازی دوم را برگزار می کنند.همچنین در روز سوم تیم ها به استراحت می پردازند و روز ۲۵ اسفند تیم ها سومین بازی خود را برگزار خواهند کرد که در این روز پدیده ساری و ملوان اولین دیدار و همچنین ذوب آهن و فولاد دیدار دوم را برگزار خواهند کرد تا تکلیف تیم های صعود کننده مشخص شود.

این مسئول همچنین بیان داشت :مسابقات مرحله پایان مناطق در رده سنی نوجوانان باشگاههای کشور از ۲۲ تا ۲۵ اسفند ماه در شهر ساری برگزار می شود که محمود سورتچی و سعید بسطامی به عنوان استعدادیاب کمیته جوانان فدراسیون فوتبال جهت شناسایی و انتخاب بازیکن مستعد، در این مسابقه حضور خواهند داشت.

خورشیدی همچنین از تشکیل کمیته فنی این مسابقات خبر داد و گفت :جناب اقای فرجی به عنوان نماینده فدراسیون ، جناب اقای کیانی به عنوان نماینده داوری ، آفای سعید آلبوعشیره از تیم فولاد خوزستان به عنوان نماینده سرپرستان تیم ها و همچنین بهمن ثابت راسخ مربی تیم ذوب آهن به عنوان نماینده مربیان در این کمیته فنی انتخاب شدند .

 

برنامه بازی ها مسابقات مرحله پایان مناطق در رده سنی نوجوانان باشگاههای کشور در ساری:

یکشنبه ۲۲ اسفند

ساعت ۱۲

ملوان بندر انزلی – ذوب آهن اصفهان

 

ساعت ۱۴

پدیده ساری – فولاد خوزستان

 

دوشنبه ۲۳ اسفند

ساعت ۱۲

پدیده ساری – ذوب آهن اصفهان

 

ساعت ۱۴

فولاد خوزستان – ملوان بندرانزلی

 

سه شنبه ۲۴ اسفند

استراحت

 

چهارشنبه ۲۵ اسفند

ساعت ۱۲

پدیده ساری – ملوان بندرانزلی

 

ساعت ۱۴

ذوب اهن اصفهان – فولاد خوزستان

 

 

1

2

3

6

7

09

9

10

11

12

8