اولین دوره کلاس داوری درجه ۳ تیراندازی با کمان برگزار شد + عکس

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مدرس دوره داوری درجه ۳ مازندران ونماینده فدراسیون اعلام نمود: هیات تیراندازی با کمان استان مازندران  جزء  سه هیات برتر کشور به صورت رسمی معرفی و اعلام خواهد شد . اولین دوره داوری درجه ۳ تیراندازی با کمان به میزبانی استان مازندران زیر نظر مدرس رسمی فدراسیون به مدت سه […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مدرس دوره داوری درجه ۳ مازندران ونماینده فدراسیون اعلام نمود: هیات تیراندازی با کمان استان مازندران  جزء  سه هیات برتر کشور به صورت رسمی معرفی و اعلام خواهد شد .

اولین دوره داوری درجه ۳ تیراندازی با کمان به میزبانی استان مازندران زیر نظر مدرس رسمی فدراسیون به مدت سه روز به میزبانی هیات تیراندازی با کمان شهرستان تنکابن ( خرم آباد ) در مکان دانشگاه آیندگان با همکاری کمیته آموزش اداره ورزش و جوانان شهرستان و همت و تلاش هیئت تیروکمان خرم آباد تنکابن برگزار گردید.
اولین دوره داوری تیراندازی با کمان با حضور ۲۳ نفر شرکت کننده از۳ استان مازندران، البرز و گلستان به مدرسی خانم غزاله شهریاری مسئول برگزاری مسابقات فدراسیون و از داوران بین المللی تیروکمان کشور با کیفیت  خوبی برگزار شد.
مدرس دوره داوری تیراندازی با کمان اذعان داشت :خوشبختانه اولین دوره داوری تیراندازی با کمان در استان مازندران با کیفیت و استقبال خوب شرکت کنندگان به مدت سه روز به میزبانی شهرستان تنکابن( شهر خرم آباد) برگزار شد.
محبوبه شهریاری با اشاره به اینکه در استان مازندران جای ورزش تیر اندازی با کمان بسیار خالی بود تصریح نمود: با توجه به فعالیت هایی که در یک سال اخیر در استان مازندران  با حضور ریاست جدید هیات تیراندازی با کمان شاهد بودیم صراحتآ اعلام می نمایم که پس از سالها سکان هدایت این هیات با حضور اقای حسین فرهادی اتفاقات خوب ورزشی را در سال ۹۵ بعنوان یک افتخار و با توجه به پتانسیل های موجود در شهرهای استان مازندران در تمام امور فعالیت های خوبی به جهت برگزاری مسابقات و میزبانی و.. رقم زدند .
شهریاری افزود:با توجه به موقعیت وعلاقمندی هیات استان و شهرستان ها می توان در بخش های مختلف داوری ، مربیگری، سمینار و همچنین پایگاه استعداد یابی تیراندازی با کمان فعالیت های خوبی را در سال آینده در راستای اهداف فدراسیون به جهت بروز رسانی  اهداف رقم زد.
وی گفت: با توجه به اینکه  یک داور باید اطلاعات کافی و کامل  داشته باشد نیز بر این اساس  در اولین دوره کلاس داوری درجه ۳  با کیفیت بسیار خوب کلیه اطلاعات سمینارها و مسابقات برون مرزی در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.
شهریاری مسئول برگزاری مسابقات هیات تیر اندازی با کمان فدراسیون ادامه داد: اگر روسای هیات  استان مازندران در زمان تاسیس  فدراسیون در سال ۸۲ و بعد از آن فعال بودند ،شاید امروز کار برای آقای فرهادی رئیس استان مازندران سخت نبود ولی در مقابل با توجه به سیاست اداره کل ورزش و جوانان ماازندران در خصوص جابجایی  روسای هیات ها شاهد تحولات خوبی در یکسال اخیر بودیم که ان شاالله هیات تیرو کمان  همچون کشتی جویبار که حرف اول را کشور میزنند جایگاه خوبی را به خود اختصاص دهد.
وی ضمن تاکید بر اینکه شرایط فدراسیون از لحاظ مالی به جهت حمایت از هیات های استانی درحد اولیه می باشد اظهار داشت: با توجه به اعزام ورزشکاران در گروه های سنی نونهال تا بزرگسالان تیراندازی با کمان از سوی فدراسیون (هیات های ورزشی )به مسابقات مختلف و برون مرزی شرایط  حمایت های مالی به هیات های شهرستان از سوی فدراسیون محدود می باشد اما در مقابل روسای هیات ها جدای بخش مالی می توانند با رابطه و تجربه موفقیت های خوبی را داشته باشند که مازندران در این خصوص موفق بوده است.
محبوبه شهریاری مدرس دوره داوری و مسئول برگزاری مسابقات و نماینده فدراسیون ضمن تشکر وقدردانی از یکسال تلاش صادقانه هیات استان مازندران صراحتآ اعلام نمود: هیات تیراندازی با کمان استان مازندران  با توجه به فعالیت ها و میزبانی های خوبشان در سال جاری جزء  سه هیات برتر کشور در سال ۹۵ انتخاب گردید که به صورت رسمی به زودی از سوی فدراسیون معرفی و اعلام خواهد شد.

 

نویسنده مطلب : تاراهاشمی