سال ۹۵ اوج شکوفایی و قهرمانی ورزش مازندران بود

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حبیب حسین زادگان در حاشیه همایش تجلیل از ورزشکاران اسکواش استان تصریح کرد: سال ۹۵ با پیروزی و موفقیت ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک،جهانی و آسیایی همراه بود و سالی سرشار از اوج و شکوفایی برای ورزش استان در مدال آوری رقم زد. وی با اشاره از اعلام رضایت کامل […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حبیب حسین زادگان در حاشیه همایش تجلیل از ورزشکاران اسکواش استان تصریح کرد: سال ۹۵ با پیروزی و موفقیت ورزشکاران مازندرانی در مسابقات المپیک،جهانی و آسیایی همراه بود و سالی سرشار از اوج و شکوفایی برای ورزش استان در مدال آوری رقم زد.

وی با اشاره از اعلام رضایت کامل وزیر ورزش و جوانان از عملکرد و موفقیت ورزش مازندران افزود: در سفر اخیر وزیر ورزش و جوانان از چند طرح و پروژه ورزشی استان بازدید شد و قرار شد برای برخی از این پروژه ها اعتبارات خوبی اختصاص یابد.
حسین زادگان در ادامه با اینکه یکی از اقدامات و برنامه های اداره کل ورزش و جوانان استان در سال ۹۶ تخصیص اعتبار و بودجه است، اذعان داشت: با تخصیص اعتبار و بودجه به هیات های ورزشی بخش مهمی از مشکلات هیات های استان کاسته می شود.
مدیرکل ورزش و جوانان مازندران از انجام برنامه و عملکرد خوب هیات اسکواش استان اشاره کرد و گفت: اسکواش استان پس از ریاست جدید جهش و توسعه خوبی در سطح استان داشته است.
وی در پایان با اشاره به پتانسیل و ظرفیت بسیار بالای ورزش مازندران خاطرنشان کرد: با وجود قهرمانان متعدد ورزش مازندران در سال ۹۵ در کشور افتخارآفرین و موفق بوده و امیدوارم این موفقیت و افتخارآفرینی در سال ۹۶ نیز برای ورزش مازندران ادامه داشته باشد.
در پایان این مراسم در حضور حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان مازندران، عادل عالیشان معاون ورزش همگانی استان و بهمن صفری رئیس هیات اسکواش استان از برترین های هیات اسکواش استان در سال ۹۵ تجلیل بعمل آمد.