رتبه نهم و دهم جدول لیگ برتر ماحصل تلاش مازنی ها

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد که تیم‌های حفاری، سایپا و استقلال ساری حریفانشان را شکست دادند. در یکی از این دیدار ها تیم استقلال ساری در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم انتهای جدولی سپاهان در اصفهان رفت . در این […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،هفته پایانی لیگ برتر فوتسال بانوان امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگیری شد که تیم‌های حفاری، سایپا و استقلال ساری حریفانشان را شکست دادند.

در یکی از این دیدار ها تیم استقلال ساری در دیداری خارج از خانه به مصاف تیم انتهای جدولی سپاهان در اصفهان رفت .

در این دیدار بانوان ساروی موفق شدند میزبان خود را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست دهند و سه امتیاز حساس خارج از خانه را در هفته پایانی کسب کنند.

استقلالی ها که برای اولی سال در لیگ برتر فوتسال کشور حضور داشتند، با این برد در رده نهم جدول به کار خود در پایان دادند تا کارنامه تقریبا خوبی را در اولین حضورشان به ثبت برسانند تا سال آینده با قدرت بیشتری در لیگ ظاهر شوند.

همچنین تیم بازرگانی امیر نوشهر این هفنه در خانه میزبان تیم دختران کویر کرمان بود. در این هفته از رقابت ها نماینده نوشهر برابر حریفش به تساوی دو دو رضایت داد تا با کسب این تساوی یک پله پایین تر از تیم استقلال در رده دهم به کار خود در لیگ پایان دهد.

این جایگاه در حالی برای مازنی ها رغم خورد که در صورتی که نوشهری های می توانستند برابر حریفشان به برتری دست پیدا کنند ، دیگر نماینده استان استقلالی های ساروی در جایگاه هشتم قرار می گرفتند اما با تساوی به وجود امده و تک امتیازی که کرمانی ها در نوشهر گرفتند استقلالی ها در جایگاه نهم قرار گرفتند. گفتنیست لیگ امسال اصلا سقوطی نداشته و هیچ تیمی از این رقابت ها سقوط نخواهند کرد.

همچنین با توجه به اینکه قهرمانی شرکت ملی حفاری در هفته گذشته مسجل شده بود، در این هفته تیم‌های دانشگاه آزاد و پالایش نفت آبادان مقابل حریفانشان حاضر نشدند.

شرکت ملی حفاری در آخرین دیدار خود با نتیجه ۱۴ بر صفر شهرداری زنجان را مغلوب کرد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

نتایج کامل به شرح زیر است:
کارای شیراز یک – سایپا ۳
سپاهان ۳ – استقلال ساری ۵
بازرگانی امیر نوشهر ۲ – دختران کویر کرمان ۲
شرکت ملی حفاری ۱۴ – شهرداری زنجان صفر
می رشت سپید رود ۳ – نفت آبادان صفر (باخت فنی)
شهرداری رشت ۳ – دانشگاه آزاد صفر (باخت فنی)
جدول رده بندی به شرح زیر است:
۱٫ شرکت ملی حفاری
۲٫ دانشگاه آزاد
۳٫ پالایش نفت آبادان
۴٫ می رشت سپیدرود
۵٫ شهرداری رشت
۶٫ سایپا
۷٫ کارای شیراز
۸٫ دختران کویر کرمان
۹٫ استقلال ساری
۱۰٫ بازرگانی امیر نوشهر
۱۱٫ سپاهان
۱۲٫ شهرداری زنجان