اعزام ورزشکاران مازندرانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سید جواد حسینیان، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا استان مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با بیان اینکه قرار است امسال چند دستگاه اتوبوس از ورزشکاران و اهالی ورزش به صورت مجزا در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی اعزام شوند، اظهار کرد: دو شب گذشته ۴۵ […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،سید جواد حسینیان، مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا استان مازندران در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری فارس، با بیان اینکه قرار است امسال چند دستگاه اتوبوس از ورزشکاران و اهالی ورزش به صورت مجزا در قالب کاروان راهیان نور به مناطق جنگی اعزام شوند، اظهار کرد: دو شب گذشته ۴۵ نفر با یک اتوبوس از شهرستان ساری به مناطق عملیاتی دفاع مقدس به مدت ۵ روز اعزام شدند.

وی افزود: ورزشکاران، مربیان و اهالی ورزش استان مازندران، طی روزهای آینده از شهرستان‌های قائم شهر و سوادکوه، بهشهر و آمل هم در قالب یک دستگاه اتوبوس به مناطق جنگی و عملیاتی اعزام خواهند شد.

 مسئول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا تصریح کرد: سازمان و کانون بسیج ورزشکاران هدف گذاری کرده است که در حوزه اخلاق و منش پهلوانی هم، ورزشکاران و قهرمانان رشته‌های مختلف را تغذیه کنند تا آنان در کنار  پرداختن به ورزش قهرمانی، پهلوانی را هم بیشتر بیاموزند.

حسینیان ادامه داد: هدف از اعزام ورزشکاران به مناطق عملیاتی دفاع مقدس این است که آنها با قسمتی از فداکاری‌های رزمندگان دفاع مقدس که خود روزگاری ورزشکار بودند و همه چیز را به‌ دلیل دفاع از خاک کشور رها کرده و به مناطق جنگی رفتند آشنا شوند.

وی با بیان اینکه نزدیک به ۶۴۰ نفر شهید ورزشکار در استان مازندران جدای از شهدای مدافع حرم داریم، اظهار کرد: شهدای ورزشکار باشگاه و محل ورزش خود را رها کردند و برای تداوم راه انقلاب و حفظ ارزش‌های اسلامی انقلاب و آرمان امام راحل جان خود را تقدیم کردند.

مسؤول سازمان بسیج ورزشکاران سپاه کربلا به برنامه‌های کاروان راهیان نور در مناطق جنگی اشاره کرد و گفت: بازدید از مناطق عملیاتی شلمچه و خرمشهر، همراهی با کاروان راهیان نور دانشجویی و شرکت در مراسم فرهنگی و سخنرانی از جمله این برنامه‌ها است.

وی در پایان گفت: امسال بین ۱۶۰ تا ۲۰۰ نفر به‌صورت تخصصی و نزدیک به ۴۰۰ نفر توسط محلات و ادغامی به مناطق عملیاتی جنگی اعزام می‌شوند.