راه اندازی خانه جوان درغرب مازندران مورد تاکید ماست+تصاویر

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در دیدار مردمی ورزشی نویسان غرب مازندران به مصاحبه با مدیر کل پرداختند که در ادامه می خوانیم . مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ضمن اشاره به اینکه ورزشی نویسان غرب استان به دنبال حاشیه نیستند و افکارشان متمرکز به کمک وپیشرفت اداره ورزش و جوانان می باشد گفت […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در دیدار مردمی ورزشی نویسان غرب مازندران به مصاحبه با مدیر کل پرداختند که در ادامه می خوانیم .
مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران ضمن اشاره به اینکه ورزشی نویسان غرب استان به دنبال حاشیه نیستند و افکارشان متمرکز به کمک وپیشرفت اداره ورزش و جوانان می باشد گفت : نگاه و افق دید خبرنگاران غرب مازندران به وضعیت ورزش استان درست و واقعی است و انتقاد آنان در حمایت مسئولان در کار اجرایی به حق می باشد و اینکه دستگاه ورزش در غرب به تنهایی بدون کمک ورزشی نویسان قادر نیست پاسخگو همه مسائل ورزشی و حوزه جوانان و…باشد.
حبیب حسین زادگان افزود: اشرافیت کامل به موضوع ورزش رامسر داریم و مسائل پیش رو از دید ما پنهان نیست و جامعه هدف که جوانان می باشند از وضعیت روند فعالیت های ورزشی موافق و راضی باشند برای ما قابل قبول است.
حسین زادگان تصریح نمود: پرچم ورزش در مازندران بالا می باشد واینکه دراوج قهرمانی هستیم و خوشبختانه وزیر ورزش و جوانان  نگاه ویژه ای به بحث ورزش مازندران خصوصآ به غرب علاقمند می باشند که بر این اساس نگاه غرب و شرق  برای ما بصورت یکسان خواهد بود و به آن توجه ویژه خواهیم داشت
وی با اشاره به اینکه راه اندازی خانه جوان درغرب مازندران مورد تاکید ماست افزود: بر اساس نیازمندی حوزه ورزش، فرماندار شهرستان فضا را بر اساس شاخص جمعیت و نیازمندی منطقه مورد بررسی و همکاری قرار دهند  تا بتوانیم در این زمینه موفق شویم.
مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران اذعان داشت : شهرستان رامسر در سالهای گذشته مورد توجه قرار نگرفت و اینکه مکانیزیم توزیع بودجه در استان مازندران بر اساس دوری و نزدیکی  لحاظ  نمی شود نیز براساس دخل و تصرف در بودجه ، فرماندار شهرستان سهم دستگاه ورزش رو مشخص می نماید .
وی تاکید نمود: در دولت جدید در مازندران هیچ پروژه ای را کلنگ زنی  نکردیم و کارهای ساختاری بر اساس برنامه پیش رو بوده است و اینکه شهرستان رامسر از لحاظ زیر بنایی باید مورد توجه قرار گیرد که با توجه به محرومیت منطقه و منابع خودگردان ضعیف شهرستان با برنامه بهتر به آن خواهیم پرداخت.
حسین زادگان اظهار داشت :میزبانی مسابقاتی که بار حقوقی و جنبه مالی خوبی در شهرستان نداشته باشد با میزبانی آن مخالف هستیم .
وی گفت: بحث ورزش همگانی منطقه بر اساس انرژی جوانان زبده و فعال باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد، ورزش همگانی در استان مازندران در شیب موفقیت می باشد اما هنوز رضایت کامل نداریم  ،در این خصوص روسای ادارت باید با هیاتهایی که نقص در فعالیت و تعامل در ارتباط ورزشی اداره دارند  را ترمیم نماید
حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران به ورزش رامسر با رضایت نسبی نمره قابل قبول میدهم اما می تواند بهتر هم باشد تاکید نمود:حق ورزشکاران را جدی بگیریم و ضعف در مسائل رفتاری از سوی اداره ورزش و جوانان شهرستان مورد پیگیری واقع می شود و  فضای قانو نی را فراهم  خواهیم نمود.

نویسنده مطلب : تارا هاشمی

عکس ها از : سیاوش زمانراده _ تارا هاشمی