تشویق های ایسلندی پرسپولیسی ها و اعتراض دایی به داور

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت ۱۷.۲۵ دقیقه امروز یکشنبه در ورزشگاه تختی میهمان تیم نفت تهران بود و توانست این تیم را دو بر صفر شکست دهد. * حدود ۱۷ هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند. هواداران پرسپولیس بارها به صورت […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر از ساعت ۱۷.۲۵ دقیقه امروز یکشنبه در ورزشگاه تختی میهمان تیم نفت تهران بود و توانست این تیم را دو بر صفر شکست دهد.

* حدود ۱۷ هزار هوادار در ورزشگاه حضور داشتند. هواداران پرسپولیس بارها به صورت ایسلندی تیمشان را تشویق کردند. موضوعی که برای هواداران جالب بود.

* علی دایی در چند صحنه به داور مسابقه اعتراض کرد و بارها این اعتراضاتش را به داور چهارم این دیدار اعلام کرد.

* در یک صحنه مهدی طارمی روی دروازه بان تیم نفت مرتکب خطا شد که به همین خاطر تمام نیمکت نشینان نفت به سمت داور رفتند تا اعتراض کنند که کمک داور چهارم و ناظر این مسابقه به نیمکت نشینان نفت تذکر دادند تا از محوطه مخصوص خارج نشوند.

* هواداران پرسپولیس پس از به ثمر رسیدن گل اول پرسپولیس معتقد بودند که دیگر تیم شان قهرمان لیگ برتر شده است و به همین خاطر شعار قهرمانی سر دادند./مهر