بادامکی: امیدوارم کمیته انضباطی فحاشی هواداران استقلال را شنیده باشد/ پرسپولیس قبل از این هفته قهرمان شده بود

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حسین بادامکی پس از تساوی یک بر یک دو تیم سیاه‌جامگان و استقلال در مورد اینکه بازیکنان سیاه‌جامگان وقت تلف می‌کردند، گفت: امروز تیم حریف با توپ‌های بلند روی دروازه‌ ما فشار زیادی می‌آورد و طبیعی است که در این حالت برخورد زیادی بین بازیکنان به وجود می‌آمد. وی در […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،حسین بادامکی پس از تساوی یک بر یک دو تیم سیاه‌جامگان و استقلال در مورد اینکه بازیکنان سیاه‌جامگان وقت تلف می‌کردند، گفت: امروز تیم حریف با توپ‌های بلند روی دروازه‌ ما فشار زیادی می‌آورد و طبیعی است که در این حالت برخورد زیادی بین بازیکنان به وجود می‌آمد.

وی در مورد اینکه تا چه زمانی به فوتبال خود ادامه خواهد داد، تصریح کرد: فعلاً بازی می‌کنم و روز‌های خوب من است. من ۳۵ سال سن دارم و فکر نمی‌کنم این سن زیادی باشد. می‌خواهم فعلا به بازی کردنم ادامه دهم.

کاپیتان سیاه‌جامگان در خصوص صحنه درگیری او و یعقوب کریمی، گفت: این اتفاقات در بازی پیش می‌آید و طبیعی است، کریمی در آن صحنه کار خوبی نکرد و بازیکن ما را هل داد که امکان مصدومیت بازیکن ما هم وجود داشت.

بادامکی درباره شعارهای هواداران استقلال علیه او خاطرنشان کرد: متاسفانه در این بازی هم علیه من و هم علیه میثاقیان شعارهایی دادند، امیدوارم کمیته انضباطی این شعارها را شنیده باشد و برخورد کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا سیاه‌جامگان در لیگ برتر خواهد ماند یا خیر، گفت: تمام تلاش‌مان را می کنیم تا ۳ امتیاز دیدارهای خانگی را جمع کنیم و در لیگ بمانیم.

کاپیتان سیاه‌جامگان در مورد اینکه با نتایجی که در این هفته به دست آمد تیم پرسپولیس تا حد زیادی به قهرمانی نزدیک شده است، عنوان کرد: پرسپولیس از قبل قهرمان بوده و به نتایج امروز ربطی ندارد. من مقابل تمام تیم‌های بالانشین بازی کرده‌ام، اما پرسپولیس بهترین فوتبال را در ایران ارائه می‌دهد. به نظرم پرسپولیس خیلی راحت‌تر از این باید قهرمان شود./فارس