ونگر و کلوپ چه ستاره‌هایی را در اختیار ندارند؟

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،امشب ساعت ۲۱ لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان آرسنال است. آرسنال با یک بازی کمتر ۵۰ امتیازی بوده و در رتبه چهارم قرار دارد. لیورپول نیز که هفته گذشته باخت تلخ و تحقیرآمیزی مقابل لسترسیتی بدون مربی داشت با ۴۹ امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفته است. این ۲ تیم […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،امشب ساعت ۲۱ لیورپول در ورزشگاه آنفیلد میزبان آرسنال است.

آرسنال با یک بازی کمتر ۵۰ امتیازی بوده و در رتبه چهارم قرار دارد. لیورپول نیز که هفته گذشته باخت تلخ و تحقیرآمیزی مقابل لسترسیتی بدون مربی داشت با ۴۹ امتیاز در رتبه پنجم قرار گرفته است.

این ۲ تیم در حالی برای رسیدن به جمع ۴ تیم برتر و راه‌یابی به لیگ قهرمانان اروپا جدال حساس و مهمی را امشب برگزار می‌کنند که از برخی ستاره‌های خود محرومند.

یورگن کلوپ در این خصوص اعلام کرد که «جوردن هندرسون» و «دنیل استوریج» به دلیل مصدومیت قادر به همراهی در میدان نیستند. حضور «دژان لوورن» نیز در هاله‌ای از ابهام بوده و باید دید مربی آلمانی از چه زوجی استفاده می‌کند.

اما توپچی‌ها تنها «سانتی کازورلا» را در اختیار ندارند. از طرفی به دلیل فینال جام اتحادیه و بازی من‌یونایتد و ساوتهمپتون، مسابقه هفته بیست و ششم آرسنال مقابل «قدیس‌ها» به تعویق افتاد تا لندنی‌ها با ۱۲ روز استراحت از آمادگی بیشتری نسبت به حریف برخوردار باشند./فارس