وزیر ورزش و جوانان به مازندران سفر می‌کند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح نخستین خانه جوانان مرکز استان در شهرستان ساری و همچنین بازدید از چند طرح ورزشی شهرستان‌های آمل، بابل، بهنمیر و جویبار صبح فردا دوشنبه نهم اسفند ماه به استان مازندران سفر می‌شود. قرار است فردا با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح نخستین خانه جوانان مرکز استان در شهرستان ساری و همچنین بازدید از چند طرح ورزشی شهرستان‌های آمل، بابل، بهنمیر و جویبار صبح فردا دوشنبه نهم اسفند ماه به استان مازندران سفر می‌شود.

قرار است فردا با حضور مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان، ربیع فلاح استاندار، حبیب حسین‌زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر مسئوولان استانی و شهرستانی، خانه جوانان شهرستان ساری افتتاح شود.

در این سفر همچنین وزیر ورزش و جوانان به اتفاق دیگر مسئوولان استانی و شهرستانی از پروژه ورزشی باشگاه کاله و زمین فوتبال شهید چمران شهرستان آمل، استادیوم شهدای هفتم تیر شهرستان بابل، پروژه در حال احداث سالن ۵هزار نفری شهرستان جویبار و مجموعه ورزشی پیست دوچرخه‌سواری و سالن ۶ هزار نفری شهرستان ساری نیز بازدید می‌کنند.

همچنین سالن ورزشی مرحوم مجدآرا بهنمیر نیز با حضور وزیر ورزش و جوانان نیز به بهره‌برداری می‌رسد.

نشست هم‌اندیشی سلطانی‌فر ورزش ورزش و جوانان با سازمانهای مردم نهاد، روسای و نواب رئیسان هیأت‌های ورزشی و تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور المپیک و پارالمپیک از دیگر برنامه‌های وزیر ورزش و جوانان در استان است که فردا دوشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن اجتماعات استانداری برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، این نخستین سفر سلطانی‌فر پس از تصدی در وزارت ورزش و جوانان به مازندران مدال‌آورترین و المپیکی‌ترین استان ورزشی کشور است.