وزیر ورزش و جوانان دوشنبه به مازندران سفر می کند !

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، قرار است فردا با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر ربیع فلاح استاندار، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی، خانه جوانان شهرستان ساری افتتاح شود. در این سفر همچنین وزیر ورزش و جوانان به اتفاق دیگر مسئولین […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)، قرار است فردا با حضور دکتر مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، دکتر ربیع فلاح استاندار، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی، خانه جوانان شهرستان ساری افتتاح شود.

در این سفر همچنین وزیر ورزش و جوانان به اتفاق دیگر مسئولین استانی و شهرستانی از پروژه ورزشی باشگاه کاله و زمین فوتبال شهید چمران شهرستان آمل، استادیوم شهدای هفتم تیر شهرستان بابل، پروژه در حال احداث سالن پنج هزار نفری شهرستان جویبار و مجموعه ورزشی پیست دوچرخه سواری و سالن ۶ هزار نفری شهرستان ساری نیز بازدید خواهند نمود.
همچنین سالن ورزشی مرحوم مجدآرا بهنمیر نیز با حضور وزیر ورزش و جوانان نیز به بهره برداری می رسد.
شایان ذکر است، نشست هم اندیشی دکتر سلطانی فر ورزش ورزش و جوانان با سمن ها سازمان مردم نهاد، روسای و نواب رئیسان هیات های ورزشی و تجلیل از ورزشکاران مدال آور المپیک و پارالمپیک از دیگر برنامه های وزیر ورزش و جوانان در استان است که فردا دوشنبه از ساعت ۱۵:۳۰ در سالن اجتماعات استانداری برگزار خواهد شد.
گفتنی است، این اولین سفر دکتر سلطانی فر پس از تصدی در وزارت ورزش و جوانان به مازندران، مدال آورترین و المپیکی ترین استان ورزشی کشور است.