از روابط عمومی اداره ورزش مازندران تقدیر شد

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از محمدحسین شکیبافر مشاورمدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در سمینار ملی مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور به عنوان مدیر روابط عمومی برتر با اهدای لوح سپاس و تندیس سمینار، تقدیر بعمل آمد. متن لوح سپاس که به امضای مشترک […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،از محمدحسین شکیبافر مشاورمدیرکل و مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان مازندران در سمینار ملی مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور به عنوان مدیر روابط عمومی برتر با اهدای لوح سپاس و تندیس سمینار، تقدیر بعمل آمد.

متن لوح سپاس که به امضای مشترک عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی،آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان و مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان رسیده به شرح ذیل است:
جناب آقای محمدحسین شکیبافر
مسئول محترم روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مازندران
در عصر کنونی، رشد و بالندگی هر جامعه در گرو اطلاع رسانی صحیح و به موقع بوده و روابط عمومی سازمان ها و دستگاه ها بعنوان هنرهشتم یکی از پدیده های جذاب عصر مدرنیته، سهم بسزایی در توسعه و پیشرفت کشور و امید آفرینی در بین مردم را دارند.
با عنایت به فعالیت های روابط عمومی استان در سالی که مزین به شعار اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل شده است و نظر به توفیقات جنابعالی در اعمال مدیریت نوین روابط عمومی و ارتباط مناسب با مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان، این لوح تقدیر به جنابعالی تعلق می گیرد.
امید است در پناه الطاف الهی در راستای پیشبرد اهداف عالیه وزارت ورزش و جوانان بیش از پیش موفق و موید باشید.
از خداوند متعال سلامتی و توفیق خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستارم.
عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش
مازیار ناظمی رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی
شایان ذکر است سمینار ملی مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان سراسر کشور، سوم تا پنجم اسفندماه در هتل المپیک تهران برگزار شد.