روز خوب مازندرانی‌ها در غفلت مدعیان

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در کم گل ترین هفته لیگ آزادگان دو تیم خونه به خونه و نساجی مازندران موق به کسب پیروزی های بزرگی شدند. تیم نساجی مازندران در خانه موفق به ثبت پیروزی ۲ بر صفر مقابل مس رفسنجان شد تا ۳۸ امتیازی شود و رتبه هفتم را در اختیار داشته باشد. […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در کم گل ترین هفته لیگ آزادگان دو تیم خونه به خونه و نساجی مازندران موق به کسب پیروزی های بزرگی شدند.
تیم نساجی مازندران در خانه موفق به ثبت پیروزی ۲ بر صفر مقابل مس رفسنجان شد تا ۳۸ امتیازی شود و رتبه هفتم را در اختیار داشته باشد. دیگر تیم مازندرانی موفق این هفته، خونه به خونه بود که با برتری ۱ بر صفر در تهران مقابل راه آهن، امتیازهایش را به ۳۸ رساند تا تنها به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به نساجی هشتم شود و با قرار گرفتن در فاصله ۵ امتیازی صدر جدول همراه با نادر دست نشان که تجربه های زیادی در صعود به لیگ برتر داشته است، به یکی از مدعیان جدی صدرنشینی بدل شود.

 

گفتنی است دو تیم مازندرانی در روزی موفق به کسب ۳ امتیاز شدند که تیم های مدعی ملوان، مس کرمان، پارس جنوبی جم و اکسین البرز به تساوی رضایت دادند تا شرایط جدول مسابقات بیشتر از قبل فشرده شود.