بی‌ پولی و بدقولی در کار ما تاثیرگذار بود/ گفته‌اند تا پایان سال ۵۰ درصد قرارداد را می‌دهند

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،آرن داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال شهرداری اراک اظهار داشت: تمرینات خوبی را در زمانی که لیگ برتر به خاطر تیم ملی تعطیل بود، انجام دادیم و آماده هستیم و باید بتوانیم آن شکست‌هایی که به علت مسائل مالی به وجود آمد […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،آرن داودی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم بسکتبال شهرداری اراک اظهار داشت: تمرینات خوبی را در زمانی که لیگ برتر به خاطر تیم ملی تعطیل بود، انجام دادیم و آماده هستیم و باید بتوانیم آن شکست‌هایی که به علت مسائل مالی به وجود آمد را جبران کنیم.

وی ادامه داد: در آن دو سه هفته در مورد همه چیز فکرمان مشغول بود. بدقولی، بی پولی و غیبت یار خارجی تاثیرگذار بود و اجازه نداد آنطور که در توان‌مان است، بازی کنیم.

وی در پاسخ به این سوال پرداخت درصدی از قراردادها مشکلات‌تان را حل کرده است یا خیر، گفت: آیا پس از ۵، ۶ ماه دریافت تنها ۱۰ درصد مشکلی را حل می‌کند؟ به ما گفته‌اند که تا قبل از عید ۵۰ درصد قراردادمان را پرداخت می‌کنند و باید دید این اتفاق می‌افتد یا خیر.

گارد راس تیم بسکتبال شهرداری اراک با اشاره به دیدار با نیروی زمینی گفت: با آمدن خارجی‌ها و تمریناتی که انجام دادیم، با قدرت حاضر می‌شویم و باید به پیروزی برسیم.

لیگ برتر بسکتبال پس از ۱۰ روز تعطیلی پنجشنبه از سر گرفته می‌شود و شهرداری اراک در تهران میهمان نیروی زمینی است./فارس