شاهکار وزنه بردار مازندرانی تیم ملی در رقابت های آسیایی / کسب سه مدال با ارزش توسط محمدرضا براری

محمدرضا براری نخستین مدال طلای تیم ملی وزنه برداری کشورمان را به ارمغان آورد تا کاروان وزنه برداری کشورمان با دشت دو نشان طلای دوضرب و مجموع این وزنه برداری ارزشمند مازندرانی قدمی بزرگ در راه رسیدن به سکوی قهرمانی چهل و ششمین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی قاره کهن بردارد. به گزارش مازند اسپرت […]

محمدرضا براری نخستین مدال طلای تیم ملی وزنه برداری کشورمان را به ارمغان آورد تا کاروان وزنه برداری کشورمان با دشت دو نشان طلای دوضرب و مجموع این وزنه برداری ارزشمند مازندرانی قدمی بزرگ در راه رسیدن به سکوی قهرمانی چهل و ششمین دوره رقابتهای وزنه برداری قهرمانی قاره کهن بردارد.

به گزارش مازند اسپرت ؛ هفتمین روز از رقابتهای وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا در تاشکند ازبکستان امروز شنبه (۱۱ اردیبهشت) با پیکارهای دسته۱۰۵ کیلوگرم با حضور ۹ شرکت کننده در گروه(A) از جمله: ریونوسوکه موچیدا از ( ژاپن)، احد جوقلی از (سوریه)، وی چون یسیه(چین تایپه)، سرداربیک دوسمراتوف از (ازبکستان)، ابود جاسم از(عراق)، ایوان افرموف از (ازبکستان)، هیواوپ سئو( کره جنوبی)، کیا قدمی و محمد رضا براری نمایندگان تیم ملی وزنه برداری کشورمان در دسته ۱۰۵ کیلوگرم انجام شد . کیا قدمی در حرکت دوضرب ابتدا ۲۰۸ کیلوگرم را بالای سربرد ولی همانند حرکت یکضرب خود در مرتبه دوم نیز وزنه های ۲۱۳ و ۲۱۴ را نتوانست مهار کند و در نهایت با مقام چهارمی کار خود را پایان داد.

محمد رضا براری تنها وزنه بردار این دسته بود که با ثبت ۶ حرکت صحیح در یکضرب و دوضرب کاری کرد کارستان و بازگشت مجدد خود را در عرصه بین المللی با درخششی خیره کننده در ازبکستان استارت زد. براری درحرکت دوضرب با ثبت وزنه های ۲۱۰، ۲۱۷ و ۲۲۱ کیلوگرم تمامی رقبای قدرتمند خود در این حرکت را پشت سر گذاشت تا خود را نخستین نماینده سربلند و طلایی ایران در حرکات دوضرب و مجموع رقابتهای آسیایی نام گذاری کند.

 

 

رده بندی نفرات برتر در حرکات یکضرب، دوضرب و مجموع دسته ۱۰۵ کیلوگرم:

یکضرب
۱- ایوان افرموف(ازبکستان): ۱۸۳کیلوگرم/ طلا
۲- ابود جاسم(عراق): ۱۸۱ کیلوگرم/ نقره
۳- محمدرضا براری(ایران): ۱۸۰ کیلوگرم/ برنز

دوضرب
۱- محمدرضا براری(ایران): ۲۲۱ کیلوگرم/ طلا
۲- سرداربیک دوسمراتوف (ازبکستان): ۲۱۸کیلوگرم/ نقره
۳- ایوان افرموف(ازبکستان): ۲۱۱ کیلوگرم/ برنز

مجموع

۱- محمد رضا براری(ایران ): یکضرب ۱۸۰، دوضرب۲۲۱ ، مجموع ۴۰۱ کیلوگرم/ طلا

۲-ایوان افرموف(ازبکستان): یکضرب۱۸۳ ، دوضرب ۲۱۱ ، مجموع۳۹۴ کیلوگرم/ برنز

 ۳- سردار دوسمراتوف(ازبکستان): یکضرب۱۶۸ ، دوضرب ۲۱۸ ، مجموع۳۸۶ کیلوگرم/ برنز

لازم به ذکر است چهل و ششمین دوره رقابت های قهرمانی وزنه برداری سال ۲۰۱۶ آسیا از ۵ اردیبهشت آغاز شد که امروز (شنبه۱۱ اردیبهشت) با پیکارهای دسته به اضافه ۱۰۵ کیلوگرم و حضور بهادر مولایی و محسن بهرام زاده ساعت ۱۶:۲۵ در مجموعه ورزشی ازبکستان شهر تاشکند به کار خود پایان می دهد.