آغاز فینال مسابقات آزاد تیراندازی از فردا/ برگزاری مرحله نیمه‌نهایی لیگ‌ دسته اول والیبال نشسته

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فینال چهارمین دوره رقابت‌های آزاد تیراندازی جانبازان و معلولین فردا (سه‌شنبه) برای چهارمین سال متوالی برگزار می‌شود و تیراندازان برتری که در چهار مرحله گذشته مسابقات موفق به کسب حد نصاب‌های مورد نظر شدند، برای شرکت در فینال دعوت شدند و از فردا برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند. رقابت‌ها […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،فینال چهارمین دوره رقابت‌های آزاد تیراندازی جانبازان و معلولین فردا (سه‌شنبه) برای چهارمین سال متوالی برگزار می‌شود و تیراندازان برتری که در چهار مرحله گذشته مسابقات موفق به کسب حد نصاب‌های مورد نظر شدند، برای شرکت در فینال دعوت شدند و از فردا برای کسب عنوان قهرمانی تلاش می‌کنند.

رقابت‌ها از ۲۶ تا ۲۸ بهمن ماه در سالن تیراندازی فدراسیون برپاست و نفرات اول تا سوم هر ماده در پایان مسابقات جایزه نقدی دریافت خواهند کرد. همچنین به نفرات اول درصورتی‌که موفق به شکستن رکورد کشوری شوند، علاوه بر جایزه نقدی، یک دستگاه آنالیز (اسکت)، از طرف شرکت آریاسورن اسپانسر مسابقات، اهدا می‌شود.

* برگزاری مرحله نیمه‌نهایی لیگ‌ دسته اول والیبال نشسته

تیم‌های حاضر در گروه دوم لیگ دسته اول والیبال نشسته، از فردا در مرحله نیمه نهایی آغاز می‌شود و تیم‌های سامان سوله آمل، بیمه دانا گرگان، نفت و گاز گچساران، هیات بجنورد، هیات شاهرود و میزبان این گروه، هیات پاکدشت به رقابت خواهند پرداخت.

پس از پایان مسابقات این مرحله که از ۲۶ تا ۲۹ بهمن ماه در جریان خواهد بود، سه تیم از این گروه به مرحله پایانی صعود می‌کنند.

مسابقات مرحله نیمه نهایی در گروه یک نیز از روز گذشته به میزبانی میناب آغاز شده و تا ۲۶ بهمن ماه در جریان خواهد بود./فارس