تجلیل از شهدای شاخص ورزشکار مدافع حرم

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در این مراسم که صبح امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک، احمدی معاون وزیر ورزش و تعدادی از سرداران سپاه و برخی از روسای فدراسیون‌ها حضور داشتند. روسای فدراسیون‌های تنیس، تنیس روی میز، دوومیدانی، دوچرخه‌سواری، تکواندو، بسکتبال […]

به گزارش مازند اسپرت (مازند ورزش)،در این مراسم که صبح امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک، احمدی معاون وزیر ورزش و تعدادی از سرداران سپاه و برخی از روسای فدراسیون‌ها حضور داشتند.

روسای فدراسیون‌های تنیس، تنیس روی میز، دوومیدانی، دوچرخه‌سواری، تکواندو، بسکتبال و سرپرست فدراسیون ژیمناستیک نیز در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم تعدادی از ورزشکاران شاخص کشور مدال‌های خود را به خانواده شهدای مدافع حرم تقدیم کردند. این خانواده‌ها نیز پلاک شهیدان خود را به این ورزشکاران دادند.

اسامی شهدایی که در مراسم امروز از از آنها تجلیل شد، به شرح زیر است: شهید محمدحسین سراجی، شهید محمود هاشمی، شهید سجاد عفتی، شهید حسین همدانی، شهید حمید سیاهکالی مرادی، شهید روزبه هلیسایی، شهید امیررضا علیزاده، شهید هاشم دهقانی نیا./تسنیم